..

مورد علاقه های پسرم

1392/4/22 12:37
نویسنده : مهسا عیب پوش
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم

می خوام لیست کارهایی رو که انجحام میدی بنویسم واست.

 

 

کتابهای مورد علاقه ات : شیمو - حیوانات وحشی-می می نی

 

 

 

شعرهای مورد علاقه ات: آهویی دارم خوشگله ... - یه اسبی دارم

خیلی قشنگه ...

 

 

بازی ها: تاب تاب خمیر - ورزش 1.2.3 -دالی بازی -مورچه مورچه

 

 

ماساژ دادن و خاروندن بدنت بخصوص کمرت

 

 

اسباب بازی ای مورده علاقه: تلفنی کچه برات تازه خریدم - روباه

نارنجی - خرس موزیکال تخت پارکت

 

 

سی دی هایی که واست خریدم :موزیکال المو-مجموعه حسنی

 

 

کاتون های مورد علاقه ات: pepe - caillou

 

 

آموزشی ها : مکعب های هوش - کارتهای 100 آفرین (فقط 18 تا از

کارتها رو حوصله  میکنی.هر بار تو نوزدهمین کارت حوصله ات سر

میره.منم اصراری نمیکنم تا زده نشی و هربار همون 18 تا رو باهات

تمرین میکنم.)

 

فدای تو بشم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرنام
22 تیر 92 13:01
سلام وای که چه موشیه خوشگل مامان و بابا به فرنام من هم سر بزنین و بهش رای بدین کد 611 منتظرتون هستم
سارا زارع
27 تیر 92 18:36
سلام گلم .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم .


حتما عزیزم
انسیه
4 مرداد 92 5:53
فداش بشم باعلاقه مندیهاش میبینم که چه جایی هم بالااورده ها


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد