..

دلیل غیبت جند روزه

1392/4/27 15:34
نویسنده : مهسا عیب پوش
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم من با عجله برات مینویسم تا بگم که چرا چند روزه نیستم.


شما جمعه هفته قبل لطف کردی و شیرت رو روی لپ تاپ من بدبخت

 

بالا آوردی و لپ تاپ الان رفته تعمیر.


اگه خدا بخواد تا دوشنبه درست میشه.اونم با 150/200 تومان هزینه

 

تعمیر.

پسرم آخه جا قحط بود واسه بالا آورن؟


الانم با کامپیوتر عمه زهرا اومدم وبلاگت.


انشالله اتفاقات این مدت رو حتما برات مینویسم.


راستی صدرا جون,رو لپ تاپ بالا آوردی؟هزینه گذتشتی رو

 

دستمون؟فـــــدای ســـــرت


عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

★ خاله مرجان ِایلیا ★
29 تیر 92 18:58
جیگرشو برم که لپ تاپو ترکونده!
عیب نداره!فدای سرت!
منم چندروز پیش شمع گذاشتم تو بشقاب و روشن کردم،بشقاب داغ شد رومیزی سوخت
مهسا جون!میشناسی من که؟خخخخ!
پیش منو ایلیام بیاین!


خخخخخخخخخخ
عزیزم تو هم که مثل من سوتی دادی.
مگه میشه نشناسمت؟!
حتما میایم.لینکت میکنم فدات شم.
الهام مامان هستی
30 تیر 92 0:59
خیلی باحاله خخخ

سلام مهسا جونم مرسی از بابت این همه لطفی که به هستی داری عاشقتمممممم صدرا جونم ببوسش عزیزمه







فدات عسیسم.
الناز سیندرلا
31 تیر 92 23:54
سلام مهساجون خوبی عزیزم ؟؟؟ پیش میاد فدای سرتون
زهرا گلی
1 مرداد 92 3:24
سلام
خوبید؟؟؟؟؟
دیگه ما رو تحویل نمیگیرید؟؟؟؟؟؟
چیزی شده؟؟؟
دلمون براتون تنگ شده خب
حتما بیا
منتظرم


محراب و مليكا
2 مرداد 92 10:40
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/


مرسی خاله جون.چشم.حتما
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:17

سلام خاله جون خوبی؟؟؟
صدرا جون خوبه؟
من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گل) هستم
اسمم نازنین زهراست
داداشی با بابایی واسم یه وبلاگ ساختن
اومدم ازتون دعوت کنم یه سر تشریف بیارید
خوشحال میشم
صدراجونو ببوسید

راستی با اجازتون لینکتون کردم



فدات بشم عزیزم.ممنون از لطفت
عزیزم آدرس وبلاگت رو نزاشتی که منم لینکت بکنم.
هیراد و عمه لیلاش
6 مرداد 92 17:00
عزیزم شرمنده تا خوندم خندم گرفت این بلا از سر همه سیستمها دور
انشاالله صدرا جونی و خودتون سلامت باشید


عمه لیلا نخند توروخدا

بابای ارشیا
7 مرداد 92 15:52
خدا حفظش کنه تازه داره میگه مامان ، بابا ؛ دارم براتون ناز می کنم ؛ دارم کارایی می کنم که بدونید منم هستم ها انشالله خداوند براتون سلامتش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد