..

عکس .... عکس .... عکس

1392/11/15 1:58
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

شما خیلی دوست داری تو ماشین بشینی جلو.منم اینجا مامان بدی شدم و شما رو تنهایی نشوندم جلو و خودم پشت نشستم.البته مسافت کم بود.ببین چه ناز نشستی و شلوغی نمیکنی.

قابل توجه خاله جونی های منتقد : کمربند ایمنی بسته ست نیشخند

 

 

 

پسر الک به سرم. البته بگم که این اداها حاصل افکار شیطنت آمیز من و عمه زهرا بود که از بیکاری این کارا رو میکردیم.نیشخند

 

فقط کافیه به شازده بگیم که این سیم ها جیزه.اونوقت شما هی برو سراغ سیم ها و با شیطنت به من نگاه کن که یعنی من دست میزنم به اینا

 

ای دندوناتو بخورم من

 

آخه اینا اسباب بازیه؟؟؟؟؟!!!!!

 

باران خوشگلم که من عاشقشم زیـــــــــــــــــــــاد

 عاشقتم بخدا

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان امیررضا
19 بهمن 92 15:33
سلام مهسا جونم. ماشالا هزار هزار ماشالا چه پسر نانازی شده صدرا جونم. خودم فداش میشم. دندوناشو ببین عزیزمدقیقا مثل ایررضا عاشق سیم و جیز گفتنه گل پسری. عکساش خیلی نازه. لباسش هم خیلی قشنگه . دوستت دارم.
مهسا عیب پوش
پاسخ
فدات عزیزم.به نازی پسر گلت که نمیرسه
مينا مامان اميرعلي
8 اسفند 92 16:16
سلام مامان مهسا.ماشاالله پسر خيلي خوشگلي داري.قبلا ها زودزود ميومدم به وبلاگتون ولي خيلي وقت بود ادرستون رو گم كرده بودم.كلي تو گوگل گشتم تا پيداتون كردم.آخه من عاشقه پسرت هستم.پسر من دو ماه ديگه بدنيا مياد.دوست دارم شبيه پسر شما بشه ممنون ميشم به وبلاگ پسرم سر بزنيد و اگه با تبادل لينك موافق بوديد خبرم كن
مهسا عیب پوش
پاسخ
الهی.... مرسی از لطفت.انشالله پسر نازت بسلامتی بدنیا میاد.لینکت کردم عزیزم
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
18 اسفند 92 15:04
ای جووووونم چه بانمکه این گل پسری خدا حفظش کنه پیش منم بیا دوستم اگه خواستی لینک تو لینک شیم
مامان درسا
19 اسفند 92 11:01
سلام عزیزم خدا حفظش کنه لینک کنیم گلممممممممممم
مهسا عیب پوش
پاسخ
فدات عزیزم.لطف داری.لینکت کردم
مامان آروین
1 فروردین 93 14:18
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
ارشیا
16 فروردین 93 1:35
ماشالله هزار ماشالله این بابی هنرمند و مامان تنبل تا بخوان یه عکس تازه بزارن این داداشی ما کلی بزرگ شده صدرا جون سال نوت مبارک دلت خوش تنت سلامت دوستت داریم هوارهواتا
مهسا عیب پوش
پاسخ
ممنون از لطفتون. شما مارو شرمنده میکنید همیشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد