..

عکس ... عکس... عکس...

1393/1/16 3:09
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

 

سیزده بدر سال 93 . صدرا و بابا جون

 

صدرا و بابا وحید

 

اینجا داری با ظرف آبی که تو ماشین باباجون بود بازی میکنی

 

 طبق معمول داری شیطنت میکنی

 

فرشته کوچولوی من خوابیده

 

بازم شیطنت...

 

همینمون مونده بود که با صندلی بیای پیش اجاق گاز و دستت رو به قابلمه ها بزنی و بگی : جیــــــزنیشخند

 

پسرم خوشتیپه !!!

 

قورباغه کوچولوی من

 

فدای نگاهات بشم که اینقدر معصومانه ست

 

اینم از تیپ سال 93 صدرا عبداله زاده. (کت و پیراهنت اصلا هم بزرگ نیستاااااا... ههههههه)

 

فرشته کوچولوی ما باران خانوم

 

پسرم داره کوکو سیب زمینی میخوره.البته همیشه 2 دقیقه اوئل غذات داخل بشقابه بعدا همینجور رو سینی صندلی غذا میریزی و با قاشق باهاش بازی میکنی.کلا ما به این حالت نمیگیم غذا خوردن.میگیم غذا بازی نیشخند

 

اینم یه عکس هنری که شما خودت گرفتی.البته کلی هم فیلم داریماااا که وقتی راه میری دوربین دستته و هی از درو دیوار فیلم و عکس میگیری. نیشخند

پسندها (8)

نظرات (2)

بهار
21 فروردین 93 4:06
الهـــــــی، چقدر منتظر زهرا جون بودم، خیلی وقته وبلاگشون رو آپ نکردن. باران جون چقدر بزرگ شده ماشالا. ایشالا باران جون و صدرا جونم و مامان بابای گلشون همیشه سالم سلامت باشن.
مهسا عیب پوش
پاسخ
بهار جون باران واقعا شیطون شده و نمیزاره مامان زهرا پای کامپیوتر بشینه.مرسی از لطفت
مامان امیررضا
26 فروردین 93 11:26
سلام خانومی خوبی؟ من یک ماه یا بیشتر اونجا بودم خیلی بهم خوش گذشت ولی اینترنت در دسترم نبود که باهات تماس بگیرم. خیلی دوستت دارم. راستی صدرا جون مثل امیررضا میبخوابه. کاراش هم کارای امیررضاست فقط شیطونی
مهسا عیب پوش
پاسخ
ایکاش خبردار میشدم وقتی اینجایی.می بینی توروخدا.... فقط شلوغی میکنن. فدای هر دوشون بشم من.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد