..

مشکل این روزهای من

1393/1/16 2:12
نویسنده : مهسا عیب پوش
901 بازدید
اشتراک گذاری

مامانای گل لطفا بهم راهکار بدین.

چند روزه که صدرا مدام دستش رو تو بینی میکنه.طوریکه بینیش قرمز

میشه.

اصلا واکنش نشون نمیدیم بهش تا متوجه نشه کار خاصی میکنه و

جریح تر نشه و با آرامش دستشو میکشم کنار یا حواسش رو به چیز

دیگه ای پرت میکنم.ولی باز بی فایده ست.اصلا انگار حس میکنه من

حرص میخورم با این کارش.عمدا میاد جلوی من اینکارو میکنه. همسرم

میگه بچه ست.به مرور زمان یادش میره اینکار.الان براش تازه گی داره

این حرکت.

ولی من نمیتونم بیخیال شم.خیلی حساس شدم به این کارش.

به نظرتون چیکار کنم دیگه اینکارو نکنه؟

پسندها (1)

نظرات (1)

ندا ( وندا )
22 فروردین 93 14:45
خوب پرسیدن نداره از مادرش یاد گرفته
مهسا عیب پوش
پاسخ
آه چرا با اعصاب من بازی میکنی تووووو؟؟؟؟؟ من کی دستم تو دماخم بوده تو دیدی؟! بکشمت؟ خونت حلال شد ندا.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد