..

عکس با شرح

1392/4/22 2:15
نویسنده : مهسا عیب پوش
665 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم خوابیده ... سووووووووس.......

 

 

فدای نگاهت بشم من....

 

پسرم دوست داره جای بلند بشینه تا به همه جا دید داشته باشه

خخخخخخخخخخخخخخخخ ...... خونه چه مرتبه هزار ماشالله .....

 

مامانی بوی غذای سوخته میاد دماغتو گرفتی؟

 

داشتم ازت عکس میگرفتم که اومدی ولو شدی روی من که دوربین رو

ازم بگیری.

این قیافه واسه چیه دیگه فدات شم؟؟؟

 

به به به ... پس از طعم بند دوربین خوشت نیومده واسه همین این

شکلی شدی!

 

پسرم کتابخون شده ...

 

خنده های پسرم وقتی باهاش بازی میکنم.

 

وااااااااااای مامانی اونجوری نگام نکن دلم آب میشه هااااا....

 

مامانی قبول کن که لالا داری..... ببین چشماتو!

 

آب دهنشو ببین چه سرازیره......

 

قربونت برم که اینقدر ناری.عاشقتم پسرم.عاشق تو و بابای مهربونت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 2:57
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....
مامان آرینا موفرفری
22 تیر 92 5:29
یواش میگم : سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
مامان فرحان
22 تیر 92 11:54
سلام چه پسر کوچولوی نازی خدا حفظش کنه براتون فکر کنم تقریبا هم سن پسرم باشن خوشحال میشم بیشتر آشنا بشیم


حتما عزیزم
مامان امیررضا
24 تیر 92 16:57
سلام جیگر خاله. فدات بشم من. پسر ما چه علاقه هایی داره مامان مهسا دارم میام ارومیه عزیزم. خیلی خوشحالم
پويا كوچولو
26 تیر 92 22:45
خاله فائزه
27 تیر 92 16:21
سلام.چه پسرنازی دارین خدا حفظش کنه.به وب ما هم بیایین خوش حال میشیم.ممنون
این ماچم رو لپ پسرنازتون


ممنون از لطفت عزیزم.حتما مزاحمتون میشیم
انسیه
4 مرداد 92 5:57
مهسااون عکسی که اونجوری نگات میکنه منم دوس دارمششششششششششش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد