..

چرا تموم نمیشه؟

1391/10/23 23:35
نویسنده : مهسا عیب پوش
352 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم چرا این روزای آخر تموم نمیشه؟دلم گرفت آخه....

دوست دارم زودتر بیای بغلم.

دوست دارم پیشم باشی.خسته شدم از منتظر بودن.خیلی سخته. 26 آذر تولد منه.ایکاش اون روز پیشم بودی.حیف...

مخصوصا انتظار این روزای اخر دیوونه میکنه منو.

پسرم واسه روزایی که پیشمون هستی کلی برنامه چیدم.

یه نمونه از برنامه هایی که من و بابایی داریم برات این مکالمه بود که امشب داشتیم:

من:امسال عید نمیتونیم بریم مسافرت چون صدرا 2-3 ماهه میشه.

بابایی:نه دیگه.نمیشه رفت.

من:خوب شهرای نزدیک چی؟مهاباد یا پیرانشهر میتونیم بریم که!

بابایی:آره اونا رو میشه صبح تا شب رفت و برگشت.منم دلم میخواد مهاباد برم اتفاقا.

من:با مامان و بابا ها و خواهرها قزار میزاریم و دسته جمعی میریم.

بابایی:نه.من دسته جمعی زیاد دوست ندارم.

من:آخه من من میترسم نتونم تنهایی با یه بچه 2-3 ماهه برم بیرون از شهر.

بابایی:آره دیگه سخته کمی.

من:آخه میگی دلت میخواد بری مهاباد

بابایی:خوب من میرم.تو میمونی خونه.

من:تنهایی با یه بچه میمونم؟تو میری مهاباد بگردی؟

بابایی:نه..... تنها که نیستی.....مامانینا هستن خوب.....

 

من:

 

بابایی:

(بابایی چون میدونه من حساسم داره با من شوخی میکنه که من دیوونه بشم.بابایی بد...)

 

پسرم زود بیا بغلم تا حق بابایی رو بزاریم کف دستش.من میدونم که تو طرفدار مامانی هستی همیشه.

جیگر پسر گلمو بخورم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساجده
21 آذر 91 23:39
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


حتما عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 0:03
سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است

حتما عزیزم



آفتاب عالم تاب
22 آذر 91 17:27
سلام عزیزم امیدوارم کوچولو با سلامتی دنیا بیاد و خودتونم سلامت باشین من لینکتون کردم با اجازه خوشحال می شم به منم سر بزنین
ninipics
22 آذر 91 20:19
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
وندا
25 آذر 91 7:56
صدرا خاله چطوره قربونش برم
میخوام هر روز بیام ببینمت ولی ممیشه خوب حالا یه کاری هر روز برام می نویسم شکر خاله



مرسی خاله جون.دوست داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد