..

عکسای اتاق پسرم . . .

1391/10/23 23:36
نویسنده : مهسا عیب پوش
3,810 بازدید
اشتراک گذاری

نمای کلی اتاقت عسلم

 

قفسه پسرم

 

پسرم این آدم آهنی قرمز ماله بچگی  بابایی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انشالله اونقدر بزرگ بشی  خودت لباساتو آویزون کنی به رخت آویزت

 

 

 

 

 

 

 

 

این پیشبند رو خاله آرزو از مشهد خرید واست و منم چون دوسش دارم عکسشو جدا گذاشتم

 

اینم جزو لباسای خرید مامان جون که بیشتر از همه دوسش دارم

 

اینم خاله آزاده خریده.نازه. نه؟

 

لوستر پسرم

 

ای آینه رو مامان جون خریده.هنوز وقت نکردیم بزنیم دیوار

 

 

 

 

پسرم هنوز وقت نکردیم آینه ات رو بزنیم به دیوار.عزیزم رو دیوار پیش تختت جای پازلهاییه که خاله آزاده درست کرده.هنوز نزدیم.

عزیزم فقط موند آدم اهنیت که اونم بخریم و عکسش رو هم میزارم.اون آدم آهنی تو قفسه ات ماله بچگی بابایی بود که من به عنوان یادگاری گذاشتم تو قفسه ات.

 

از همینجا از مامان جون و بابا جون بابت سیسمونی تشکر میکنم.هم از عوض خودم و بابایی و هم از طرف صدرا جونم.مرسی مامان جون... مرسی بابا جون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

وندا
20 آذر 91 18:39

صدرا جونی خاله عاشق اتاقت شد وای چقدر خوشگله تو تختت خوب بخوابی
ان بابا هم عجب صدایی داره صدرا جون باید همه اش بخونه برات نگه وقت ندارم لالایی رو بهتره بابا بخونه
مهسا جون من به پسر خواهرم همه اش سر می زنم


مرسی خاله جون.زود زود بیا.دلمون برات تنگ میشه
لیدا
20 آذر 91 20:37
سلام سلام.چه اتاقی خوشملی داری صدرا کوشمولو.مامانت خیلی با سلیقست
اسماء خاله فرشته کوچولو
24 آذر 91 4:04
سلام مهسا جون خوبی خانم ؟؟؟
...انتظار تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید خواهد دمید و به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید
امیدوارم خداوند زیر سایه پدر و مادرش همچون اسمش برایش تقدیری بالا و والا توام با حکمت عطا کند انشاالله و قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد
...................................................

منم خواهر زادم اخر بهمن دنیا میاد خیلی ذوق دارم ... نمیدونم چرا صدای همسرت و شنیدم اشک ریختم ...یه حس خوشبختی بهم داد آخه من دیروز سالکرد ازدواجم بود و این واقعن حرف دلم به همسر بهتر از گلم بود ممنون از همسرت و تو ...خدا رو شکر که ما اینقدر خوشبختیم ... منم 5/1 ساله خونه خودمم ایشالا خداوند هم بعد عید یه دونه بهشتی هم تو دل من بکاره .... بخدا ادم شماها رو میبینه هوس مادر بودن میکنه خخخخخخخخخ فک کنم خیلی از هم دوریم من مشهدم و شما فک کنم کردستان یا غرب ایرانین ... . من هم کرد خراسانم البته اگه شمام کرد باشین یه تفاهمه ههههه..... از راه دور برات بهنرین ها رو آرزومندم گلم .... شرمنده اینقد طولانی شد پیامم ....................................
با اجازت لینکیدمت



عزیزم.ممنون از لطفت.انشالله هرچی از خدا بخوای بهت بده.
من از ارومیه هستم.
بووووس
اسماء خاله فرشته کوچولو
24 آذر 91 18:37
قربونت خانم گل ... منم بابام کرده مامانم ترکه البته از کرد ها وترک های خراسانن خخخخخخخخخخ بوسسسسسسسسسسسسسسس
کوکی
30 آذر 91 9:19
آخخخخ چه خوشگله اتاق نینی ناززی مبارکه ....ایشاا... به سلامتی دنیا بیاد نگران عروست نباش اون با من ههههههه
پويا
7 دی 91 0:36
صدرا جون عجله كن تا اين اسباب بازيهاي خوشگلت از دوريت دلتنگ نشدن و حوصلشون سر نرفته من هم واسه ديدنت بي تابم اومدي خبرم كن دست ماماني درد نكنه
خاله آزی
8 دی 91 23:37
خاله فدات بشه الهی.انقدر این مامان شیطونتر از خودت هی گفت پازل،پازل مردم از خجالت.اومدم اعتراف کنم.خاله ،داشتم پازلاتو میبردم قاب بگیرم که با یه ترمز آنچنانی‌ یه پازل ولو شد کف ماشین،به زور رسوندمش مغازه ولی‌ یه تیکهٔ پازلو گم کردم،الان ۲ روزه دارم دنبالش می‌گردم،خاله ناراحت نشی‌ ها،پیداش نکنم یه پازل دیگه میخرم از اون قشنگتر،اورژانسی می‌رسونم بهت،باشه؟؟



مرسی خاله جون جونم.دستت درد نکنه پیشاپیش.دوست میدارم خاله جون.آیازو ببوس
مامان -اردیبهشت
9 دی 91 0:40
خیلی اتاقت خوشگله صدرا جوووووووون...مبارکت باشه....پیشاپیش تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد