..

قرار نی نی سایتی های ارومیه

1392/4/6 10:08
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,980 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم


دیروز با خاله های نی نی سایتی رفتیم پارک قائم.قبلا هم وقتی تو

 

داخل شکمم بودی رفته بودیم.

 

 

 

خیلی بهمون خوش گذشت و کلی وقت خوبی گذروندیم.

فقط حیف که خاله مرضیه و محمد جون نتونستن بیان. 

 

 

 

اشکال نداره انشالله دفعه بعد میاد.چون الان دیگه هوا گرم شده و

 

میتونیم زود زود بریم بیرون.


الهی فدات بشم صدرای من,که اصلا اذیتم نکردی.تو فرشته کوچولوی

 

 

 

منی

 

 

از سمت راست: خاله فوزیه و امیرمهدی جون.خاله لعیا و آی سو

جون.خاله مهسا و پریان و پارمیس جون.مامان مهسا و گل پسرش (من

و شما).خاله مرضیه و السانا جون.اسم این خاله رویادم نیست چون

نی نی سایتی نبودن و مهمون خاله مرضیه بودن.خاله اولدوز و آدا

جون.خاله شیرین و آراد جون

 

خاله جونیا و نی نی های نازشون.صدرا و مامانش همه تون رو دوست

داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

من و پری
8 تیر 92 1:57
سلام مهسا جون من وپری زیاﺩ بهتون سر میزنیم ا اما یاﺩمون میره تو این قسمت بیایم ، خوش به حالتون کاش ماهم میبوﺩیم اونجا اما اشکال نﺩاره ﺩوستان به جای ما


سلام عزیزم.لطف داری فدات شم.وبلاگ داری؟آدرسش رو بزار بهت سر بزنم.بووووووس
مامی ندا
10 تیر 92 8:15
سلام سهلاامم
به به میبنم که با بروبچ نی نی سایت میپری خخخخخخخخ
پ مامی ندا کووووووووو

مهسا زود تند سریع بگو کی هستن این خاله جونااااااااااا
معرفی شون کن با اسم کاربری خخخخخخخخخخخخخ


جیگرتو ... من
عزیزم نمیشناسی تو.بچه های ارومیه اکثرا تو کلوپ ارومیه ای ها هستن فقط.
درضمن معرفی کردم خووووووب
سمر
11 تیر 92 18:28
حیف کاش منم بودم
قول بده تهران اومدی به ما سر بزنی


ای جان دلم..... فدات شم من.
جای همه دوستان خالــــــــــی.
میام تلپ میشم خونه تون آخرسر خودت شوتم میکنی بیرون

ههههههههه
مامان امیررضا
11 تیر 92 22:22
مهسا جون خیلی دلم گرفت کاش من هم ارومیه بودم دلم خیلی تنگ شده برای شهر عزیزم. ارومیه بهشت روی زمینه. جای من خالی.


اله جانینا... بمیرم...
مامان امیررضا
11 تیر 92 22:25
سه سال پیش که من اونجا بودم تازه داشتن این پارک رو سامان میدادن خوش به حالتون.


جات خالیه واقعا عزیزم
مامان فاطمه زهرا
12 تیر 92 1:16
دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com
خرجش 16 تومنه...
رای میدین؟؟؟؟؟
خبرم کنید!!

در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن



حتما عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد