..

اداهای جدید صدرای من

1392/4/5 20:51
نویسنده : مهسا عیب پوش
547 بازدید
اشتراک گذاری

نازپسرم

امروز صبح تو آشپزخونه بودم که صدای خنده هاتو شنیدم و فهمیدم از

 

خواب بیدار شدی.خودم عمدا نیومدم تو اتاق تا کمی تنها بمونی و

 

عادت نکنی که بلافاصله بیام پیشت.البته خیلی وقته که خودت از

 

خواب بیدار میشی و تقریبا یک ربع تا نیم ساعت تنها تو تخت با دستات

 

یا پستونکت یا پتو بازی میکنی و بلند بلند صدا در میاری.


بعد 10 دقیقه دیدم ساکت شدی و پیش خودم فکر کردم خوابیدی و

 

منم به کارام ادامه دادم.تا 1 ربع بعدش که اومدم تو اتاق و دیدم ملافه

 

تشک تخت پارکتو کشیدی رو صورتت.


ملافه رو کشیدم کنار لباسات رو عوض کردم و تا خواستم از اتاق برم

 

بیرون دیدم باز همون کارو تکرار کردی.

 

این عکس ها هم روایت تصویری از امروز صبح.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پويا كوچولو
5 تیر 92 22:05
سلام صدرا جون دوستت داریم خوشتیپ قربون خندیدنت
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
5 تیر 92 22:08
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونهگل
مامان ماریا
6 تیر 92 22:54
لطف داری گلم ... مرسی که به وبلاگ دخملی اومدی

یه روز مفصل همه پست هات رو میخونم عزیزم


فدات عزیزم.بووووووووس
مامان امیرمهدی
8 تیر 92 9:41
سلام عزیزم ماشاالله به صدرا جون خدا حفظش کنه
راستی ممنون از بابت عکسا
من لینکتون میکنم اگه خواستین شما هم لینکم کنین


سلام عزیز دلم.خوشحالم کردی بهم سر زدی.

حتما با کمال میل لینکت میکنم
مامان دانیال
8 تیر 92 18:37
سلام عزیزم ماشااله چه کوچولوی ناز و با نمکی داری خدا حفظش کنه. اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی دانیال جون توی جشنواره تابستانه شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms ک 125 رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید مرسی °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
ارلا
9 تیر 92 22:09
سلاممممممممممم وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم
مامی ندا
10 تیر 92 8:12
واااای واااای الهی فداش بشه خاله ندااااااا

قربونش بشم من چ نمکه این پسر خداااااااااااااااا دورش بگردم چ اداهایی بامزه اییییییییییییییی بخورمشششششششش


مامان امیررضا
11 تیر 92 22:26
قربون صدرا جونم مهسا جونبه امیررضا رای میدی لطفا؟؟


حتما عزیزم
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:16
از خوندن پست اول وبلاگت حس خيلي خوبي بهم دست داد
هميشه عاشق بمونيد ايشالله

گل پسر خوشگلت رو ببوس


ممنون عزیزم.لطف داری
نگاری
14 تیر 92 22:24
اخییی ای جونمم عزیزم
چه قدر وروجک شده تصور صدای خنده اشم قشنگه


بابای یسری جان
15 تیر 92 15:26
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد