..

سرگرمی وبلاگی

1392/3/20 12:45
نویسنده : مهسا عیب پوش
324 بازدید
اشتراک گذاری

خاله انسیه لطف کرده و ما رو دعوت کرده به این سرگرمی و بازی

جالب.مرسی خاله انسیه...

 

1-بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

دیدن غم عزیزانم.خانوادم و فامیلهای نزدیکم.

2-اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

میافتادم دنبال شوشو.هههههه نه اینکه واسه چیز خاصی....کلا

میخوام ببینم روزش چجوری میگذره.

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفیت

را داشته باشد,آن آرزو چیست؟

آرزو میکنم به همه آرزوهام برسم.

4-از میان اسب,پلنگ,سگ,گربه,عقاب کدامیک رو دوست داری؟

اسب.هم نجیبه.هم اصیله.هم خوجلهههه

5-کارتون موردعلاقه در کودکی؟

هاکلبریفین.جیمبو.بی خانمان.بی نوایان.هایدی.پینوکیو.وروجک و آقای

نجار

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

ای بابا ... این چه سوالیه آخه.حالا من فقط یه مورد مینویسم که

آشپزیم زیر سوال نره. ته چین بلو

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

داد میزنم. بعدا همراه با اخم نق هم میزنم.طوریکه همیشه

شوشو میگه خدا به داد من برسه وقتی تو پیر بشی چی میشی؟!

8-با مرغ,دریا,خسته,اورانیوم یه جمله بساز.

یه انسان مرغ صفتی اورانیوم رو اختراع کرده,اونوقت منه خسته دل و

انسانهای دریادل تاوانشو پس میدیم.

(چی گفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم من......)

9-دو بیت شعر که خیلی دوسش داری.

زندگی راز بزرگیست که در ما جاریست

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

رود دنیا جاریست

زندگی,آبتنی کردن در این رود است

وقت رفتن به همان عریانی;که به هنگام ورود آمده ایم

دست ما در کف این رود به دنبال چه میگردد؟

هیـــــــــــــــــــــــــــــــــچ!!!!

(بیشتر از 2 بیت شد.ولی من دوست دارم این تیکه از شهر سهراب

سپهری رو)

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال.گذشته و

آینده سفر کنی.آن روز کدام روز است؟

یک روز مونده به فوت مادربزرگم.چون اونروز اگر پسرم پیش مامانم

نبود,مامانم میتونست بره پیش آبا و لحظه فوتش پیشش باشه.اینبار

خودمم میرفتم و تا لحظه مرگش بیدار میموندم و میبوسیدمش و بهش

میگفتم که چقدر دوسش دارم.

11-چه رنگی هستی و چرا؟

بنفش چون رنگ آذر ماهی هاست.ولی رنگ مورد علاقم سیاهه

12-اگر قرار باشه از ایران بروی,کدام کشور رو انتخاب میکنی؟

ترکیه.1-محل سکونت داریم اونجا. 2- مردمش مسلمونن و فرهنگمون

به هم نزدیکتره. 3- هم زبون هستیم.هردو ترکیم

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

اس ام اس ترکی از شوشو: sanin gadayin alaydim man. یعنی دردو

بلات بیاد به من  (خدا نکنه عزیزم)

14-اگر قرار باشه 3 نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون

3 نفر جه کسی هستند؟

خودم و شوشو و صدرا.خودمونو دعوت میکنم بیرون شام بخوریم.

15-اگر قرار بود یه کلمه رو از لغتنامه زندگی حذف میکردی اون کلمه

چی بود؟

مرگ

16-کسی را که بخوای ملاقات کنی؟

مادربزرگ عزیزم که هیچوقت فراموشش نمیکنم.خدابیامرزدش

17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن.

بهشت من

18-خودت رو شبیه چه میوه ای  میدونی؟

نمیدونـــــــــــــــــــــــــم والله

19-سه خصوصیات اخلاقیه بدت؟

زود باور - زود رنج - عجول

20-کاشکی...؟

کاش زندگی طوری باشه که هیچوقت از کلمه ایکاش استفاده نکنیم.

 

منم از ....

بابای ارشیا خان

هیراد و عمه جونش

امیررضا جون و مامان مرضیه

دعوت میکنم تا این سرگرمی رو انجام بدن.



 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
20 خرداد 92 19:00
عزیز دلمی ممنون که دعوتمون کردید جوابهای سوالاتت خیلی باحال وخوب بود
بابایی زهرا گل
22 خرداد 92 1:55
ای جوووووووووووووووونم
ماشالا
آخ ببخشید
اینقد ذوق کردم که سلام یادم رفت
سلام
خوبید مامان و بابای مهربون صدرا جون؟
گل پسرمون چطوره؟
ایشالا که خوبه
خدا براتون حفظش کنه
ماشالا ماشالا پسر نازی دارید
اگه اجازه بدید شمارو لینک میکنم
امیدوارم با گل پسرتون زندگی خوب و خوش و خرمی داشته باشید
حتما بازم سر بزنید به وبلاگ ما
منتظرتونم




ممنون بابای زهرا جون.
لطف دارین.منم شما رو لینک کردم.
مامان امیررضا
22 خرداد 92 9:49
سلام عزیزم .ممنون که مارو دعوت کردی. حتما شرکت میکنیم.دوستت دارم.


منم دوست دارم دوست جونم
انسیه
29 خرداد 92 17:07
خیلی قشنگ جواب دادی هم شعروهم جمله سازیو


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد