..

مامانی فدات بشه الهی

1392/3/18 23:45
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای نازت رو گذاشتم فدات شم

 

پسر نازم,اخیرا یاد گرفتی پستونکت رو از دهانت در میاری و بعد از نگاه

کردن به پستونکت مثلا میخوای بزاری تو دهانت و اکثرا دسته پستونک

رو میگذاری تو دهانت و نق میزنی که چرا اشتباهی گذاشتی تو

دهانت.

 

 

جیگرتو بخورم من . . .

 

عااااااااااااااااااااااشق این عکستم من.فدای خندیدنت بشم من الهی

اینجا داشتیم میرفتیم بیرون که شما از بس بند کفشت رو کشیدی تا

آخرسر بند کفشت رو باز کردی...

 

عاشق چادر دم دریه من هستی.چون بزرگه خوب باهاش بازی میکنی

و میپیچی دور خودت و میخندی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

انسیه
19 خرداد 92 16:38
فداش بشم من اون عکسی که توعاشقشی منم عاشقشم راستی خیلی شبیه باباییش شده نهاون عکسه خیلی نازه


میبینی توروخدا خاله اش.... من فقط زحمتشو کشیدم.عین باباشه
انسیه
19 خرداد 92 17:46
عزیزم بیاوبلاگم شمابه یک سرگرمی وبلاگی دعوت شدین


مرسی عزیزم.حتماااااا

هیراد و عمه لیلاش
19 خرداد 92 22:46
قربونت برم خاله جون که اینقده کارای جدید بامزه انجام میدی


مرسی خاله جون.دوست دارم
مامی ندا
19 خرداد 92 23:25
سلام سلاممممممم
جونم به این پسره ناناسسسسس
عزیزم چقد لذت بردم از دیدن عکساااااااااا قربونش برممممممممم
عاشقشم کتونیشوووووووووو خدای من خخخخ


مرسی خاله جون.ما مادر و پسر هم عاشق شما و گل پسراتیم
نگاری
20 خرداد 92 16:53
اخییییییی
مامانی شیرین کاریهای صدرا شروع شده پس
اخی زود گذشت ها


آره دیگه خاله نگار.یه روزم شما میبینی آدرین جونم بزرگ شده
اولدوز مامان آدا
21 خرداد 92 13:03
بخورمش این پسر ناناز رو


قربونت خاله اولدوز
مامان امیررضا
22 خرداد 92 9:52
الهی فدات بشم خاله جون. چه عکسای نانازی .ماشالا عزیزم. منم عاشق اون عکست شدم که میخندی.چهکفشای قشنگی داره اقا صدرا.


میبینی کفشامو خاله جوووون.مامان جون واسم خریده بود.
زهره
22 خرداد 92 11:25
چقدرنانازه این پسر


ممنون خاله جون
مــآمــآنــے
22 خرداد 92 17:14
ای جونم
ماشالله
خدا حفظش کنه
ممنون از حضورت عزیزم


مرسی خاله جون
سمر.مامان پارسا.
23 خرداد 92 0:35
عزیز دلم هزارماشالا چقدر بزرگ شدی عسیسسسسم ا
فاطی
28 خرداد 92 19:21
اووووولسن مهسا وای دامادم چقده خوشگل میشه هرروز به باباش شبیه میشه رفته رفته ماشااالله هزار الله و اکبر از طرف من لپشو گاز بگیر
شقایق
29 خرداد 92 2:09
عزیزم ماشالا پسر خیلی نازی دارید


مرسی خاله جوووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد