..

یه قابلمه عکس ...

1392/2/23 4:49
نویسنده : مهسا عیب پوش
744 بازدید
اشتراک گذاری

92/2/22

الهی فدات بشم من ....

 

گل پسرم,هروقت با تلفن حرف میزدم زل میزدی به سیم گوشی.منم آخر سر سیمو در آوردم و دادم دستت تا ببینم چه عکس العملی نشون میدی که تا دیدم میزاری دهنت سریع ازت گرفتمش.

 

وقتی بابایی مشغول کار با لپ تاپ بود, جوری به مانیتور نگاه میکردی انگار میفهمی اون تو چه خبره .....

 

عاشق این کارت هستم.وقتی اینجوری دستمو میگیره برای بار هزارم عاشقت میشم...

 

2 هفته قبل یه نقطه سفید رو لثه پایینی دهنت دیدم و ذوق کردم که از الان دندون در میاری و به عالم و آدم خبر دادم که هوووووووووووراااااااااااااااا..... پسرم دندون در میاره.بعدا که مامان جون نگاه کرد دیدیم که نه .... یه نقطه سفیده که به خاطر پستونک و شیشه شیر خوردنت در اومده و موقتی هستش.منم که اونچور ذوق کرده بودم حالم گرفته شد و دوباره زنگ زدم به همه واسه تکذیب خبر....تا چند روز جوک شده بود این اتفاق و مامان جون هی سرکارم میزاشت .... ههههه .....

 

 

 

گادایین آلایدییییییییییییییییییییییییییم من ......

منیم جیران بالام....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

انسیه
23 اردیبهشت 92 5:07
هزارماشالله این صدراجونی چه تغییری کرده قیافش بزرگونه تر شده فداش بسم من 4ماهه شدنشم باتاخیرمبارک مهساچونی


فدات بشم من انسیه جونم.اره دیگه.بزرگ شده پسرم
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:08
منم 4ماهگی امیرعلی همین گولوخوردم همچین ضایع شدم من


بابا خوب شبیه دندونه دییییییگه هههههه
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:09
وای هرچی نگاش میکنم میبینم داره اقاترمیشه وشبیه شوهری
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:10
مهساچراتاحالابیدارموندی تو


خوابم نمیاد خووووب
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:11
خونه جدیدخوش میگذره خوبه


آره راحتم اینجا
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:12
من مثلابیدارموندم وبلاگو اپ کنم صبح شد


هاهاها ... منم چند روزه بیدار میمونم آپ کنم.الان همین وقت کردم
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:12
توچجوری حجم عکساتوکم میکنی


کم نمیکنم والله.... ولی خواستی حجمشو کم کنی تو paintبازش کن و از گزینه resize کمش کن
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:22
دارم نظراتوتاییدمیکنم کی اینهارونوشتی دخترررررررررر


هاهاها....دست کم گرفتی منووووووو
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:25
شکلکاتوازکجامیاری


تو همین نی نی وبلاگ برو قسمت دپارتمان.اونجا زده دپارتمان شکلک.
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:26
رفرشششششششششششششش


هر شکلکی که خواستی روش کلیک راست کن.رو گزینه copy image locution کلیک کن.اوجایی که عکس آپلود میکنی pasteکن
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:30
صبحتون بخیرررررررررررررررررررر خداکنه خواهرشوهری خوب شه وبچش بمونهصدراروببوس
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:36
فاطی
27 اردیبهشت 92 16:57
هزااااااار ماشالله روز به روز بزرگتر میشه اقا صدرا
خدا حفظش کنه.
در ضمن نذار هر چیزی که دم دستشه بذاره توو دهنش.

اینم برای سالگرد ازدواجتون:
خوشحالم که خوشحالی و خوشبختی.
ایشالله سالیان سال هر سه تاتون باهم خوش و خرم در کنار هم زندگی کنین.


عاشقتم دوست عزیزم
صبا
28 اردیبهشت 92 14:49
سلام عزیزم. چه پسری نااااااااااااازی داری قربونش بره خاله صباش...

از طرف من یه ماچ آبدار از لپاش بگیر...






مرسی خاله صبا.انشالله خدا یه نی نی خوشگل و سالم هم به شما میده.


صبا
28 اردیبهشت 92 14:50
دعا کن من هم مامان بشم این حس و حال تورو تجربه کنم...


انشالله عزیزم.فقط به خدا توکل کن
لی لی جون
16 خرداد 92 4:12
سلوووووووم.قلبون این پسملی برم که انقد قیافه جدی داره
خدا براتون نگهش داره.اسفند براش دود کن اون لبای خوشگلشم ببوس


مرسی لی لی جون.
الان دیگه سوکس نمیشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد