..

سالگرد پیوند عشق ما

1392/2/23 4:23
نویسنده : مهسا عیب پوش
584 بازدید
اشتراک گذاری

                                               همسرم ...

  مرد من ...

      تکیه گاهم ...

             بهترین بهانه زندگی ...

                   

2 سال قبل در تاریخ 90/2/18 لباس آرزوهامو تنم کردم و شانه به شانه تو وارد سالنی شدم که همه منتظر ورود مهسا و وحید بودن.هیچوقت اون روز رو فراموش نمیکنم.تا صبح همه به خاطر ما شادی میکردن.همسر عزیزم,از خدا میخوام سالیان سال سایه ات بالای سر من و صدرا باشه و بدترین روزمون مثل الان باشه که خنده از لبامون کم نمیشه.

خیلی ازم میپرسی که:مهسا با من خوشبختی؟

و من هم هر دفعه با عشق نگاهت میکنم و میگم: خیلی ...

الان باز میگم بهت:وحید جان,من با تو خوشبختم و هیچ چیز کم ندارم. تو پیشم هستی... صدرا پیشمه ... دیگه چی از خدای عزیزم میخوام؟!

همیشه میگی خدا جون منو زودتر از تو بگیره تا غم تو رو نبینم.الان من به تو میگم.وحید عزیزم,غمت رو نبینم.

ممنونم به خاطر همه چیز... نزاشتی تو این 2 سال حتی 1 بار هم پشیمونی و حسرت بکشم.همیشه بیشتر از اونی که میخواستم بودی.

ممنونم که صبح زود ساعت 8-8:30 گرفتی از یقه گلفروش بدبخت که این دسته گل خوشگل رو بخری و صبح گل به دست بیدارم کنی.

عاشقتم عشقم.عاشق هر 2 مرد زندگیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

انسیه
23 اردیبهشت 92 4:33
اول شدم نه 2ساله شدن غشقتون مبارککککککککککککک


فدات شم.من......
مامان زهرا
23 اردیبهشت 92 4:44
عزیزم سالگرد ÷یوند اسمونی تون مبارک چقدر خوشحالم که انقدر عاشقانه با همید


قربونت برم عزییییییییییزم.ممنون
انسیه
23 اردیبهشت 92 5:02
فدات شم من که دلم قلنبه شده ازندیدنت


جیییییییییییییییییگرررررررررررررررررررتو.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد