..

پسرم اوف شده

1391/11/30 4:52
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا جونم ... پاره تنم ... نور چشمای من...

از وقتی بدنیا اومدی خیلی بی تابی میکردی.شبها که میشد بدتر میشدی.فقط داد میزدی و گریه میکردی.

میدونستم که کولیک داری و به همین دلیل زیاد پیگیر نمیشدم که چرا خوب نمیشی تا اینکه 2-3 روز اخیر در حدی گریه کردی که مامان جون با اون صبرش از دستت عاصی شد و شبانه بردیمت دکتر.

آقای دکتر گفت مشکل اصلی تو کولیک ولی بهتره آزمایش و سونوگرافی ببریمت.

فردای اون روز بردیمت پیش پزشک خودت بهش گفتم که هیچکدوم از داروهای دل درد خوبت نمیکنه.(گریپ میکسچر ایرانی ,خارجی,کولیک پد ,کولیک از,شربت دی سیکلومین و عرق نعناع...) که هیچکدوم تو رو خوب نکرد.

خانم دکتر هم گفت به داشتن فتق مشکوکه و سونوگرافی باید بدیم تا مطمئن بشیم دلیل گریه هات چیه.

من و بابایی با کلی دلشوره دکتری که سونوگرافیت کرد گفت فتق 2 طرفه داری و باید عمل بشی.

وااااااای ....... مامانی نمیدونی که تو چه وضعی بودم اون لحظه.زودی گریه ام گرفت.

جواب سونوگرافی رو دادم خانم دکتر ببینه و اونم معرفی نوشت به یه پزشک دیگه و تو معرفی نوشت که به دلیل اضطراب والدین هر چه زودتر پذیرش بشیم.من و مامان جون هم عصر امروز رفتیم پیش دکتر تا در مورد باید و نبایدهای شرایطت حرف بزنیم.

آقای دکتر که کامل معاینه ات کرد و گفت فعلا تا 3 ماهه نشدی نمیشه عملت کرد و امیدوارم کرد که تا اونوقت هم امکان داره مشکلت حل بشه.

قرار شد بعد عید نوروز بریم تا باز معاینه ات بکنه.

عزیزم با اینکه هنوز زمزمه عمل شدنت هست ولی من خیلی راحت شدم وقتی دکتر امیدوار بود بهتر بشه فتقت و شاید هم اصلا نیازی به عمل نشه.

نازکم, مواظب خودت باش.همیشه تن و بدنت سالم باشه انشالله.

(مامانی چون خسته هستم نتونستم این پست رو شکلک بارون کنم.ببخش منو مامانی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله اسماء ، فرشته کوچولو
30 بهمن 91 18:24
ای ربابا این دکترا اعصاب من و خورد کردن ا (عصبانی) چه قد خنگن بخدا .... ترخدا نگران نشو مهسا حونی اول ببر چنتا دکتر بعدن تصمیم بگیر... الهی فداش بشم من گل پسرو ...بچه به اون کوچیکی آخه چکار کرده که فتق داشته باشه ... پریا همم دل درد ه که خوب طبیعیه به شیر مادر هم مربوطه شاید شیرت و چیزایی که میخوری و میره تو شیرت بهش نمیسازه...مامان منم به پریا جون چهار زیره و با نبات دم میکنه و میده خیلی زود آروم میشه ...اما زیاد خودتو درگیر نکن ...و الکی جیگر منو نده دست این دکترا ....بخدا اااااااااااا ....فردا داریم پریا جونو میبریم حرم .... برا صدرا جونم دعا میکنم ایشالا هیچی نیست خواهر جوش نزنی که شیرت جوش برا پسر خیلی یییییییییییییییییییییییییییی بده ... آفرین عزیزم بوسسسسسسسسسسسسس



عزیزم تا عید کلی وقت دارم.چندتا دکتر دیگه هم میبرمش.از داروی مامانت حتما امتحان میکنم واسه صدرا.من شیر خودمو نمیدم.چون هم شیر ندارم و هم صدرا شیر ضدالرژی میخوره با تجویز دکتر.روده هاش حساسه و هر شیری رو نمیتونه هضم کنه.مرسی از لطفت فدات بشم.
انسیه
5 اسفند 91 0:06
الهی بمیرم واسه صدراجونم خاله قربونت چی شده گلکم زودی خوب میشی وبه عملم نمیشی توکلت به خداباشه


مرسی خاله جون
وندا
5 اسفند 91 20:31
خاله قربونت برم صدرا جونی چی رو اف شدی گیس های مامانتو میکشم اگر ازت خوب مراقبت نکنه بوس بوس




وندا جوووووووووووووووونم بیا گیسام مال تو.عشقم
پويا
5 اسفند 91 23:22
سلووم صدراجون
بميرم الهي كوچولوي ناز
اميدوارم كه زودتر خوب شي و نياز به عمل هم نباشه
ما هم واست دعا ميكنيم
به ماماني و بابايي سلام گرم ما رو برسون


مرسی پویا جونم.خیلی دوست داریم دوست جونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد