..

صدرا و بابایی

1391/11/28 16:36
نویسنده : مهسا عیب پوش
372 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

پسرم بابایی خیلی دوست داره اینجوری بغلت کنه.تا تو رو میگیره بغلش این پوزیشن رو تنظیم میکنه و زودی میره جلو آینه و قربون صدقه تو میره که اینجوری بغلش هستی.قلب

گاهی اوقات هم خیلی خنده داره محبتش به تو... قربون صدقه ات میره و یهو کم میاره و میکوبه تو سینه خودش که واااای من چقدر صدرا رو دوست دارم.قلب

البته بماند که یه بارم به عنوان تشکر از بابت به دنیا آوردن تو یه سیلی خوردم و در مقابل تعجبم بابایی جواب داد آخه چیکار کنم؟خونم به جوش اومد یه لحظه.منم اینجوری خودمو خالی کردم.نیشخند

(مامانی خواهشا شما در آینده وقتی محبتت زیادی گل کرد نزنی تو صورت خانومت ها.... مخصوصا مثل بابایی که به شوخی میزنه ولی نمیدونم چرا دردم میادمتفکر)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 10:40
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما


عزیزم رای دادم.ماشالله به هیراد جون
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 10:41
راستی الان 91 هستیم
کوچولوی نازتونو خدا حفظش کنه


ای واااای..هههههه نوشتم 92!!!!
خاله اسماء ، فرشته کوچولو
29 بهمن 91 3:01
الهی دورش بگردم چه با احساس نگا میکنه به دوربین چقد شکلش مردونه شده صدرا جونم عزیزم ...واییی مهسایی کلی عوض شده این خوشگل منکه ... ببوس دلبندمو.... خخخخخخخخخ تشکر کن بابات تشکر همسرت والااااااااااااااااااااااااا
پويا كوشمولو
29 بهمن 91 16:21
سلوووووم صدرا جون
حالت چطوره رفيق؟ خيلي دلتنگت بودم
بي نهايت از ديدنت خوشحال شدم
چه عكساي قشنگي ، بزنم به تخته مردي شدي واسه خودت
به بابا و ماماني هم سلام برسون
راستي مي توني لينك منو برداري، چون من از ني ني وبلاگ رفتم


چرا دوست جونم؟اتفاقی افتاده؟مرسی بابت لطفت
سمر.
6 اسفند 91 16:19
عزیز دلم ایشالا که نیاز به عمل نداره و خودش خوب میشه
نگران نباش گلم..........
دلم برات تنگ شده مهسا جونم......
خیلییییییی دوست دارم
مواظب خودت و پسمل گلت باش.......


فدای تو بشم من سمر جونم.
منم دلم برای تو تنگیده.بیا بغللللللللللمممم
بابای ارشیا
8 اسفند 91 13:16
ای بابا هی میگوییییییییییییییییم که ما پسرا یا به عبارتی
مردای فردا بیشتر با مردها می جوشیم کسی برا نظرمون تره هم خرد نمیکنه
تازززززززززززززززززه بزارین بزرگتر بشم بهتون میگم پشت فرمون بابا مال خودم کول بابا مال خودم وووو مردم دیگه مگه میشه کاریش کرد
خداوند براتون سلامت و عاقبت بخیرش کنه انشالله


از الان مشخصه بخدا..... قربون ارشیا جونم بشم من.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد