..

عذرخواهی از پسرم

1392/10/30 7:35
نویسنده : مهسا عیب پوش
285 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای من

یه مدتی میشه که خیلی ازت غافلم.

در حدی که صبح تا شب نمیبینمت.چون از صبح تا شب تو شرکتمون

هستم.به منم حق بده.با اینکه بابایی هم تو شرکت هست ولی بازم

مسولیت من خیلی زیاده.طوریکه از صبح تا عصر انقدر درگیر کارهامون

میشیم که ساعت 4-5 ناهار میخوریم.

صبحها شما رو می برم خونه مامان جون و شب ساعت 8-9 میرم

دنبالت.

شاید مدتی که بگذره کارهای شرکت کمی تو روال بیفته و من کمتر

برم و بیشتر بابایی بره.ولی باور کن الان نمیشه.الان نمیتونم کارهارو به

هیچکس بسپرم.

مطمئنم یه روز میفهمی که همه اینها به خاطر تو بوده.در آمد عروسی

های بابا وحید... خریدن دفتر تاکسی تلفنی.... شرکت... همه بخاطر

آینده توست تا در آینده شرمنده تو گل پسرم نشم.

عاشقتم بخدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیررضا
30 دی 92 10:14
کاش اونجا بودم میومدم کمکت عزیزم.ایشالا پیروز و سربلند باشید و تنتون سالم باشه و جیباتون پر پول.
مهسا عیب پوش
پاسخ
وای نگو.... بخدا انقدر به کمک احتیاج دارم که حد نداره.
سمر.مامان پارسا.
1 بهمن 92 8:46
سلام مهسا جونممممممممممم خوبی خودت الهی فدات شم حتما خیلی هم خسته میشی آفرین به تو مامان فعال منکه همش تو رختخوابم
مهسا عیب پوش
پاسخ
خسته گفتی تموم شد؟؟؟!!! شدم مرده متحرک بخدا. تو استراحت کن عزیزم.نی نی کوشمولوی ما انرژی نیاز داره.
هیراد و عمه لیلاش
4 بهمن 92 21:55
مهسا جونم خسته نباشی انشالله زودتر کارها روی روال خوبش بیفته صدرا جونم رو خیلی ببوس عکسهای باران جون رو دیدم خدا حفظش کنه
مهسا عیب پوش
پاسخ
میسی عزیزم.بخدا خیلی خسته هستم. تو هم شیر شاه کوچولوی مارو ماچی میچه کن
مامان امیرمهدی
5 بهمن 92 12:21
سلام ماشاالله صدرا جون چقدر بزرگ شده خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنین
مامان پریسا
5 بهمن 92 16:58
موفق باشید عزیزم. صدرا جون هم حتمادرک میکنه.
پرتو
6 بهمن 92 20:23
سلام دوستم ممنون که بهم سرزدین با اجازه لینک شدین . خدا حفظ کنه براتون این کوچولو رو . انشاالله سالهای سال کنار هم شاد و سالم زندگی کنین . در پناه خدا باشین عزیزم خصوصیت و چک کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد