..

عکس ... عکس... عکس...

1392/10/30 7:28
نویسنده : مهسا عیب پوش
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکس رو تو شرکت انداختیم.شازده کوچولو تیپ زده تا بره تولد پسرخاله ماهان

 

اینم تولد ماهان جون.از سمت راست آیاز.ملیسا.ماهان و نگین. پسرم ببخشید که هواسم نبود و زیرپوشت مونده بیرون

 

آخه اونجا چرا؟؟؟؟!!!!!

 

دااالـــــــــــــــــی ......

 

صدرا و بابا جون

 

کیک تولد صدرای جون که در اصل 91/10/10 بود ولی ما 10 روز زودتر یعنی شب یلدا گرفتیم.

 

جلو تلویزیون رو مانع کشی کردیم تا نری سزاغش ولی بازم میری.

 

فدای خنده هات بشم من....

 

اینم از دندونی صدرا جونم

 

جمیعا یه فاتحه واسه گلهای مامان جون

 

پسرم عاشق بیسکویت ساقه طلایی هستی.اینجا هم مثلا قایمکی از من داری

بیسکویتای منو میخوری.

 

فعلا عکسای جدیدت همینا بود پسرم.تا پست بعدی که دیگه زیاد طول نمیکشه بای بای

درضمن چون تا 1 یا 2 روز آینده عمه زهرا میخواد عکس های باران رو بزاره تو

وبلاگش,من هیچ عکسی از باران نمیزارم تا همه عکس این فرشته کوچولو رو اول تو

وبلاگ خودش ببینن.فقط همین رو میگم که عــــــشــــــقه ..... عـــــــشـــــــق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیررضا
30 دی 92 10:12
عزیزم چه عکسای قشنگی مهسا جون همیشه برات ایه الکرسی بخون تا چشش نکن عسلو.فدای خنده های شیرینت
مهسا عیب پوش
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم.به شیرینیه گل پسرت که نمیرسه
سمر.مامان پارسا.
1 بهمن 92 8:44
ای جانمممممممم صدرا جونم چقدر بزرگ شدی دلم واست یه ذره شده بود دیگه مامانش تند تند آپ کن عکساشو واسمون
مهسا عیب پوش
پاسخ
چشم سمر جونم.زود زود آپ میکنم.البته اگه وقت کنم عکس بندازم از این جوجه.
هیراد و عمه لیلاش
4 بهمن 92 22:01
تولدت مبارک عزیزم جشن 120 سالگیت انشالله مرواریدهای خوشگلت مبارک پسملی
مهسا عیب پوش
پاسخ
میسی گلم.لطف داری عسیسم
بابای ارشیا
7 بهمن 92 0:17
صدرا جون خوش به حالت چه بابا جون مهربونی داری ماشالله الهی صدها سال در سایه مهربونیش زندگی کنی داداشی آخه نمیگی با این همه خوراکی خوشمزه دل ما این نصفه شبی به قار و قور میفته ؟ آخه شکموییم دیگه چی بگیم یه بوس حواله لُپ های ناز پسرمون
مهسا عیب پوش
پاسخ
مرسی از لطفتون الهی ...ببخشید با عکس هله هوله ها دلتون آب شد یه بوس و بغل هم تقدیم به ارشیای خاله
مامانی آرتین
7 بهمن 92 1:53
الهی چه گل پسر نازنینی خوشحال میشم با هم دوست باشیم
مهسا عیب پوش
پاسخ
چرا که نه؟؟؟؟ منم خوشحال میشم عزیزم. فقط آدرس وبلاگت رو باز نکرد.ممنون میشم لینک وبلاگت رو بزاری قسمت نظرها.چون باز نمیکنه لینکی که گذاشتی
نازنین
7 بهمن 92 23:02
سلام... چه گل پسر دوست داشتنیو نازی دارین،خدا براتون نگهش داره. مرسی که به ما سر زدین. من با اجازه لینکتون کردم. حتما گل پسر خوشگلتونو ببوسین از طرف ما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد