..

پسرم داره حرف میزنه

1392/11/7 1:42
نویسنده : مهسا عیب پوش
391 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای من...

خوبی عسلم؟

الهی مامان فدات بشه که انقدر زود بزرگ شدی که باورش واسم سخته.

6 تا لغت به فرهنگ لغاتت اضافه شد:

مال منه

نکن

نه

بله: بیه

جیز: خخخخخ

مامانی

الهی من فدای پسر نازم بشم.جمله مال منه رو تو یه کنکاش کشف کردم.گوشیمو

گرفته بودی و میکوبیدی زمین.منم با لحن شوخی ازت گرفتم و گفتم مال منه.

تو خندیدی و گوشی رو ازم گرفتی و من احساس کردم از لحن این حرف خوشت اومده.

منم باز گوشی رو ازت گرفتم و گفتم مال منه.به همین روال 2-3 دقیقه ای ادامه دادیم

و در آخر یهویی گفتی مال منه و خندیدی.

حالا منم که ذوق کردم.هی من میگم مال منه و تو میگی مال منه.خلاصه من و بابایی

کلی عشق کردیم با این اتفاق.

تازگی ها هر شیطنتی که میکنی و من میگم نکن . تو هم میگی نکن.

باباوحید وقتی کوچولو بود و من به دنیا نیومده بودم همسایه ما بود و وقتی 2-3 ساله

بود معروف بود به وحید نه.... چون هرچی میگفتن بهش میگفت نه.وحید خوبی؟ ... نه  

وحید بیا.....نه   وحید برو......نه

طوریکه باباجون وقتی شنید من و باباوحید میخوایم ازدواج کنیم گفت: کدوم وحید؟؟؟؟؟

وحید نه؟؟؟؟

الان مثل اینکه این نه گفتن به شما هم سرایت کرده.به هرچی که بر وفق مرادت

نباشه یه نه میگی.

از اینکه یکی صدات کنه و در جواب بگی بله=بیه خیلی خوشت میاد.

وقتی بهت میگیم صدرا دست نزن جیزه... هی میری و میای نگامون میکنی و میگی

خخخخخخ

الهی من فدات بشم...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
13 بهمن 92 11:32
ماشالا نانازم دیگه مرد شده . حرف میزنه صدرا جونم فدات شم خاله
مهسا عیب پوش
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد