..

بالاخره فهمیدیم کی میای

1391/10/23 23:33
نویسنده : مهسا عیب پوش
363 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم خوبی؟ خوش میگذره؟

دیگه یواش یواش چمدونتو جمع کن که وقت اومدنت داره نزدیک میشه.

امروز با مامان جون رفتیم دکتر و خانم دکتر برگه بستری داد بهم . برای تاریخ 1391/10/19 هوراااا پسرم داره میاد

هرچند که 9 روز از تاریخی که ما فکر میکردیم دیرتر شد ولی بازم اشکالی نداره . من صبر میکنم.

انشالله 18 دی میرم پرونده باز میکنم تو بیمارستان و 19 دی ساعت 8 صبح عمل میشم.

عزیزم امروز سونوگرافی هم رفتیم . ماشالله شدی 3 کیلو و 171 گرم . تپلی شدیا.....

البته مامان جون و خانم دکتر که میگن کمه.

مامان جون میگه 3 کیلو نیم به بالا قبوله.

خانم دکتر هم میگه زحمت کشیدی کردی 3 کیلو و 171 گرم که تپل نیست.

گفتم خانم دکتر چاق باشه نمیتونی در بیاریا....

اونم گفت تو چاقش کن.... در آوردنش با من.

همه میخوان تپلی باشی پسرم. یه پسمل تپلی و سالم.

پسرم چند روزه برف میباره. من احساس میکنم روزی که تو به دنیا میای هم قراره برف بباره. انقدر خوگشل میشه اونوقت....

انشالله به خوبی و خوشی این 20 روز رو میگذرونیم تا روزی که خدای مهربونم تو رو بده بغل من و بابایی.

صدرای من... بابایی و من عاشقتیم.اینو بدون عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اسماء خاله فرشته کوچولو
29 آذر 91 1:26
دعا میکنم غرق باران شوی چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق، بهاری ترین فصل ایمان شوی
...............................................
قربونت برمX ایشالا این 20 روز هم تموم شه و فرشته کوچولوت صحیح وسالم بیاد تو بعل مامان وباباش .... ترخدا بعد دنیا اومدن دونه بهشتیت به یاد منم باش ... دوستت دارم پسر قند عسل:


وای مرسی خاله جون.حتما عزیزم.بوووووووس
اسماء خاله فرشته کوچولو
30 آذر 91 2:17
خواهش گلم ... راستی اومدم دیدم عکس خودتو و آقای پدر و گذاشتی ...خوشحال شدم تو ذهنم تصویر دار شدی ... بوووووس
نخندیا اما تقریبا" یه شکلیم با هم ... خخخخخخخخخخخخخ


مرسی فدات شم.یعنی تو ممنی و من تو.....هههههه
اسماء خاله فرشته کوچولو
30 آذر 91 3:04
سلام صدرا جونم خوبی خوشگله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم اولین یلدات مبارک ... بووووووووووسس [بوسه] گل بی خار ، امیدوارم با هر بارش از دونه های برف ... سپدی اون به بخت و اقبال تو اضافه بشه نازنینم .............................................................. به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی[بوسه]
آفتاب عالم تاب
30 آذر 91 14:55
سلام عزیزم انشاالله به زودی این بیست روز هم تمام می شه و پسری سالم و سلامت به سلامتی میاد بغل مامانی و آقای پدر
مامان پریسا
5 دی 91 1:53
عزیزم اگر میتونی بیا نی نی گپ


مینویسه در حال اتصال ولی باز نمیکنه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد