..

شب یلدا بدون تو اصلا خوش نمیگذره

1391/10/23 23:31
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

امشب شب یلداست.شبی که همه ما ایرانی ها جشن میگیریم و شادی میکنیم.

عزیزم فرق امشب با شبای دیگه اینه که طولانی ترین شب ساله. ( دقیقه)

امشب تو پیشمون نیستی . ولی انشالله سالهای دیگه تو هم با ما شب یلدا رو جشن میگیری.

من و بابایی امسال قراره با مامان جون و بابا جون بریم خونه عمه مهری(عمه من)  و اونجا شب یلدامونو جشن بگیریم.

مامان جون حلوای هویج و کیک اسفناج درست کرده تا با خودمون ببریم خونه عمه مهری.


پسرم اینم هندونه شب یلدامون 

تو خودت نیستی ولی قول میدم عکسامون رو بزارم تو وبلاگت.

صدرای من روزهای بدون تو میگذره ولی به سختی. طوریکه دوست دارم بخوابم و وقتی بیدار شم که این 19 روز تموم شده و دارم میرم بیمارستان واسه به دنیا آوردن تو.

زود زود تو ذهنم میارم که زندگی با وجود تو چه جوری میشه و باید چیکار کنم تا مامان خوبی باشم. از خدا میخوام که تو رو سالم به من بده تا یه عمر شکرگذار خدای خوب و مهربونم باشم.

پسرم بیا دعا کنیم که خداوند زندگی خوبی برای خانواده و دوست وآشناهامون فراهم دیده باشه.همیشه روی همه بخنده و شاد باشن و سایه بزرگترامون بالای سر ما باشه.

در ضمن پسرم از همه خاله هایی که تو وبلاگت نظر میدن تشکر میکنیم و شب یلداشون رو تبریک میگیم.

مرسی خاله های ناز.بووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد