..

حرف دل یهویی

1392/5/21 12:26
نویسنده : مهسا عیب پوش
386 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم .... 

الان خونه مامان جون هستی و من یهویی دلم برات تنگ شد.

تو عشق منی.اونقدر دوست دارم که حد و مرز نداره.

مامان جون یه تکیه کلامی داره که میگه : حاضرم از یه مرض صعب

العلاج ذره ذره بمیرم ولی یه تیغ هم تو دست شما بچه هام نره.

اونوقتا زیاد درک نمیکردم این حرف رو.شاید هم خندم میگرفت.ولی الان

که خودم مادر شدم کامل حرفش رو درک میکنم.

صدرای من.... حاضرم همین الان جونم رو واست بدم.

من بدون تو می میرم.

تو معنای زندگی منی.

من عاشق تو و البته بابا وحید که حس عاشقی رو با من آشنا کرد.

از روزی که باباوحید رو شناختم زندگیم قشنگتر شد و الان با وجود شما

همه چی بهتر و قشنگتر شده.

عاشق شما دو تا هستم من..... 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نگاری
22 مرداد 92 14:51
اخی مامان جون چه چیز باحالی می گفته


میبینی نگار جون؟الان میفهمم یعنی چی اون حرف
میم مثه محیا
23 مرداد 92 21:09
واقعا با مامان جون موافقم
و این حس قشنگتو درک میکنم
خدا صددراکوچولو رو برای شما نگهداره و همیشه سایه ی شما بالای سرش باشه

با افتخار لینک شدید.خوشحالم ک با یه نی نی درست همسن نی نی خودم آشنا شدم


فدات شم عزیزم.ممنون
بابای ارشیا
25 مرداد 92 1:50
دختر مهربانم مهسا خانم
بازم ممنون از همه محبت هاتون به ارشیا
کاش میدونستم و می رفتم در خدمتشون باشم. شوهرت که ماهه با این هنرمندی هم که شده ماه در ماه
خداوند برات حفظش کنه . انشالله زندگیتون همیشه پراز خوشی و سلامتی و برکت و عزت بادا.


ممنون از لطفتون.خدمت از ماست.
مامان آروین
26 مرداد 92 1:58
سلام دوست عزیزم
ممنون از اینکه بهمون سر زدید و نظر بسیار زیباتونو برامون به یادگار ثبت کردید
ماشالله هزار ماشالله پسرتون خیلی نازه و جیگره
صمیمانه براتون بهترین و شاد ترین لحظات رو در کنار خانواده گلتون از خدای مهربون خواستارم همیشه دنیا به کامتون شیرین و گوارا . صدرا جونو از طرفم بوسه بارونش کنید


ممنون خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 22:21
عزیز دلم انشالله که همیشه خوش و سلامت کنار هم باشید
محبوبه مامان الینا
27 مرداد 92 7:29
★ خاله مرجان ِایلیا ★
28 مرداد 92 15:34
من قربون این دل و حرف یهوییش!
یاد این جمله افتادم:
نازنینم،هرچه که از دل برآید،لاجرم بر دل نشیند!

مهسا جون خودت بهتری عزیزم؟
راسیت قالب نو مبارک!
چخده خوشمله!
مبالک باشه!
منو ایلی پسر با یه پست توپ به روزیم


عشــــــــــــــــقــــــــم
★ خاله مرجان ِایلیا ★
28 مرداد 92 15:36
مهسا!
نمیدونی چقد عاش کامنتاییم که تو وب ایلیا برام میذاری!
خیلی خوشحال میشم و لذت میبرم از حس خوبی که بهم میدی!
مرسی برای حرفای قشنگت و مرسی برای دل مهربونت!
بعد هر پست لحظه شماری میکنم برای این که تو برام کامنت بذاری!
میبوسمت عزیزدلم!


عزیزم چون دلت مهربونه منو هم مهربون میدونی
نگاری
28 مرداد 92 19:24
مامانی کجایی دیر به دیر اپ می کنیا


عزیــــــــــــزم ......بخدا سرم بدجور شلوغه.
انشالله تو یه پست مفصل توضیح میدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد