..

دلیل کم کار شدن وبلاگ صدرا جون

1392/5/29 12:41
نویسنده : مهسا عیب پوش
663 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان

یه مدتی میشه کمتر میام وبلاگت و خاله جونی ها نگران شدن از کم

کاریمون.

منم با این پست میخوام دلیل کم کاریمو توضیح بدم.

دوستای گلم همونطور که اکثرا میدونید, همسر من خواننده ست و

تقریبا از 2 سال قبل این شغل منم درگیر خودش کرد و من شدم دی

جی مراسمات و مدیر برنامه های همسرم.

حتی تا چند هفته قبل از بدنیا اومدن صدرا هم مراسماتم رو میرفتم و یه

جورایی معروف شده بودم به دی جی حامله.

بعد از زایمانم هم اولین مراسمم رو 20-25 روز بعد از زایمانم

رفتم.میخواستم بیشتر استراحت کنم ولی مشتری هام و همکارهایی

که باهاشون کار میکردم بهم مهلت استراحت ندادن.

الانم یه مدتی هستش که با 1 تالار که از معروفترین تالارهای ارومیه

است قرارداد بستم و کل ماه رو عروسی دارم.یعنی هر روز از ساعت 3

تا 7 عصر.

چون مشتر های خودمم بیرون از تالار از دست ندادم.اکثرا ساعت 7

که از تالار تموم میشم بدو بدو میرم مراسمات باغ.

شب هم که به عنوان مرده متحرک میام خونه و با صدرا مشغولم.چون

وقت مفیدی که میتونم با صدرا بگذرونم صبح تا ساعت 2:30-3 ظهر

باقی می مونه.

پس بهم حق بدین که دیگه نتونم زود زود وبلاگ صدرا رو آپ کنم.

من که روزانه حداقل 7-8 ساعت نی نی سایت بودم الان وقت نمیکنم

حتی 1 ساعت برم نی نی سایت.

یچورایی تو ترک نی نی سایت هستم.

خلاصه ببخشید اگه بی وفایی میکنم و کم پیدا شدم.

دوستتون دارم. هم خودتون رو و هم نی نی هاتون رو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا و پوریا
29 مرداد 92 23:26
خوش به حالت.درسته کارت زیاده اما با شادیهای مردم سر و کار داری.همین به آدم انرژی میده.نه مثل کار من که فقط با مشکلات و غم و غصه های مردم سر و کار دارم.


عزیزم مگه کارت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از اون دید نگاه کنی خوبه ولی واقعا خسته میشم.
انسیه مامان امیرعلی
30 مرداد 92 18:55
قالب جدیدمبارک من اولین نفربودم دیدمش وقتی مادام امدتوسایت گفت مهساکجای بیاقالبتووگییییییرمنم گفتم الان نیستش


فدای تو عزیزم
محبوبه مامان الینا
31 مرداد 92 7:43
چه کار شاد و جالبی موفق باشی عزیزم
عمه صدرا
31 مرداد 92 13:57
مهسا جونم موفق باشی












فدات بشم آبجی زهرای گلم
زهرا
1 شهریور 92 14:15
سلام مهسا جون،هزاااااااااااااار ماشاالله پسر نازی داری،به منم سر بزن خوشحال میشم.


فدات عزیزم.لطف داری هزااااار تا
مامان امیررضا
2 شهریور 92 22:20
سلام مهسا جونم. خوبی عزیزم؟ببخشید دیر اومدم. ما الان اصفهانیم قرار شده تا یک ماه دیگه بیاییم ارومیه و موندگار شیم. خیلی دوستت دارم عزیزم. ببخشید دیر شماره اتو دیدم خانومی


عزیـــــــــزم....فدات شم من.خوش بگذره گلم
setare
8 شهریور 92 19:28
slm azizam vaqti mikhonam chi neve6ti geryam migire ishala hami6e hamintori shad o kho6bakht bashin


فدات عزیزم.لطف داری
setare
8 شهریور 92 19:29
dooooooooooooooooooset daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


مــــــنــــم
setare
8 شهریور 92 19:31
fadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد