..

پسرم دوربین دوست داره

1392/5/21 12:13
نویسنده : مهسا عیب پوش
901 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من

دیروز میخواستم بخوابونمت ولی باز طبق معمول داشتی لجبازی

می کردی و نمی خوابیدی.

منم به ذهنم رسید که شما عاشق دوربین عکاسی هستی و دوربین

شاید کمی آرومت بکنه که البته حدسم درست بود و با دیدن دوربین آروم

شدی.

منم تا دلم میخواست ازت عکس انداختم.

 

اینم چادر معروفت که حتی سوژه فیس بوک هم شده به لطف عمو

افشین نیشخند

 

 

بقیه عکسها تو ادامه مطلب قلب

 

 

 

اخماشو ببین تو رو خدا......

 

 

انقدر ازت عکس انداختم که نگو... اینجا هم دارم از پاهات عکس میندازم تا بخندونمت و

موفق هم میشم.

خنده ات از لای پاهات معلومه هههههه

 

 

 

 

جوووووووووووووووووون دلم .....

 

عاشقتم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرحسین
21 مرداد 92 13:06
سلام مامانی،به به هم وبلاگ خوشگلی دارید هم پسرتون خیلی نازه،خدا حفظش کنه براتون.


ممنون عزیز دلم.لطف داری
نگاری
22 مرداد 92 14:54
حالا داستان چادر چیه؟؟؟؟
عکسهاش که خیلی خیلی خوشگله


عزیزم تو پستهای قبلیم هست.یه عکس که صدرا زیر چادر خوابیده و مهمون اونشب ما این عکس رو گذاشته تو فیس بوک و کلی سرکارم گذاشته.تو پستهای قبلی کامل توضیح دادم
محبوبه مامان الینا
24 مرداد 92 9:40
ماشاله هزار ماشاله چه پسر ناز و دوست داشتنی دارین
خدا حفظش کنه
عاشق خنده ش از لای پاها شدم
مهسا جون ممنون که به ما سرزدی
من هم با افتخار لینکتون کردم


فدات عزیزم.
لطف کردی.بووووووووووووس
انسیه مامان امیرعلی
30 مرداد 92 18:45
خدااین پسرماشالله چه نازههههههههههه


انسیه 6 تا کامنت گذاشتی.

ترکوندیااااااااااااااا........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد