..

مامانی باید عمل بشه :(

1392/5/9 11:18
نویسنده : مهسا عیب پوش
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

صدرا جونم

روز شنبه 92/5/12 مامانی یه عمل کوچولو میشه.

وقتی بزرگ شدی کامل برات توضیح میدم که چه عملی میشم.فعلا

فقط اینو بگم که از الان موندم نگران مامان جون که قراره هم شما رو

نگه داره و هم مراقب من باشه.

من شاید تا 20-30 روز نتونم شما رو بغل کنم و تمام زحمات من و شما

میافته رو دوش مامان جون.

خدا هیچوقت سایه مامان جون رو از سر ما کم نکنه که واقعا یه مادر

نمونه ست و من تو عمرم هیچ مادرفداکاری مثل مامان جون ندیدم.

مامانم,عاشقتم.به خاطر همه کارهایی که برای من و صدرا میکنی

ممنونم ازت.تو برای من تنها بنده قابل پرستش هستی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیرین عسلا و مامان هانیه
10 مرداد 92 1:35
مهساجون خدا بد نده چی شده؟


میگم بهت عزیزم
مامان پارسا و پوریا
12 مرداد 92 16:44
سلام مهسا جون. ممنون که به من سر زدی. ببخشید دیر بهت سر زدم. تازه اینترنتم وصل شده. خدا بد نده. انشااله به سلامت تموم بشه و سالم از بستر بلند شی.
انسیه مامان امیرعلی
14 مرداد 92 3:20
مهساجونیییی چی شده گلم چت بوده خانومی چراعمللل واسه من که میتونی بتوضیحی


برات پ خ میدم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد