..

عکسای خوشگل از یه پسر خوشگل

1392/4/17 2:02
نویسنده : مهسا عیب پوش
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

 

صدراجون شما علاقه زیادی به این روباه نمایشی داری.هر روز حداقل

2 بار من و این آقا روباه واسه شما شعرهای قشنگ میخونیم و شما از

خنده ریسه میری الهی فدات بشم من.

 

پسرم سرلاک خورده مثلا .... هههههههه

 

جنگ من با صدرا.من میخوام عکس بندازم...صدرا هم میخواد دوربین رو

ازم بگیره.

 

تا الان همش رجز میخوندیم واسه هم.از اینجا به بعد دیگه جنگ شروع

میشه.

 

یه لگد خوشگل از فک مامانی که عکس لحظه ای که من لگد رو نوش

جان میکنم اینجوری در میاد طبیعتا!

 

شما ببینین قدرت لگد پسرمو که دوربین از طرف صدرا پیچید به تخت

پارکش....هههههه

 

یه نمونه از پیچ و تابی که وقت خواب به بدنت میدی...

 

آخه مگه میشه مامان و بابا پیش صدرا بستنی بخورن و حداقل یه لیس

نصیب صدراجون نشه؟!

پسرم واسه بستنی مامانش دهان باز کرده. ههههه

 

عزیزم چند روزی میشه که با دهانت شکلک در میاری و لبت رو آویزون

میکنی یا زبون در میاری.وقتی هم بهت میگم بازم بکن.انگار میفهمی و

باز شکلک در میاری.

این چادر هم که پیچیدی به خودت.یه رمانی چادر دم دستی من بود

که الان شده ماله شما.دوست داری اینو بپیچی به خودت و بخوابی.

 

پسرم با پستونکش خلوت کرده و باهاش حرف میزنه. قربونت برم من

الهی فندقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیررضا
17 تیر 92 11:30
سلام عزیزم.خوبی؟خاله قربونش بره که اینقد ناز میخنده.عزیز دلم خیلی خیلی میخوامت.شاید ماه رمضون بیام ارومیه. فدات


جدا؟چه خوب.
خوشحال میشم ببینمت.حتما منو در جریان بزار عزیزم.جیگرمو ببوس.
afiii
17 تیر 92 20:05
سلام ﺩوباره نفهمیﺩم اومﺩ پیام یا نه ولی بازم میگم عاشقتم عشقم، عزیزم قربون اون نگاه کرﺩنت برم من خاله قشنگم ﺩوسش ﺩارم خیلی پسرتو، فﺩاش بشم من


ای جوووووووون دلم.ما بیشتر خاله جون
پويا كوچولو
18 تیر 92 23:42
rozhaye abnabati
13 شهریور 92 15:51
khoda hefzesh kone


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد