..

عکسای جدید صدرای مامان

1392/3/5 16:24
نویسنده : مهسا عیب پوش
634 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدای تو بشم من که داری زندگیه من و بابایی رو شیرین تر میکنی.زندگی ما با وجود تو معنا گرفت.

 

این لباسات چزو لباسای هستش که واست از تهران خریده بودم.خیلی هم بهت میاد هزااااار ماشالله.

اینجا داشتیم با هم بازی میکردیم و من هی ازت عکس می انداختم.

این لبخند خوشگلت رو بابایی شکار کرد و زود ازت عکس گرفت.فدااااات شم من....

 

جوجوی من نمیدونم چرا صورتت رو چنگ میزنی و زخمی میکنی.درحالیکه ناخن هات کوتاهه همیشه.

 

فداااااااااااااااات بشم من مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شاه صنم و مامان هانیه
5 خرداد 92 17:46
مهساجون دیگه حسابی گل پسرتو بزرگش کردی
هرچند من نمیتونم مطالبتو بخونم ولی مشتری همیشگی عکسات هستم
بوس


ای جانم...نمیدونم چرا نمیتونی بخونی تو...
نگین مامان رادین
6 خرداد 92 19:38
به به چه پسر نازی خدا حفظش کنه
من هم ارومیه ای هستم اگه دوست داشتید بیایید پیشم


مرسی عزیزم.لطف داری.آدرس وبلاگت نیفتاده آخه عزیزم....
شاه صنم و مامان هانیه
7 خرداد 92 0:57
ای جانم توپولوی خاله
حسابی گازگرفتنی شدی عسل


مرسی خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
8 خرداد 92 19:23
عزیز دلم
فدای اون خنده های نازنازیت عسلم


فدات خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
8 خرداد 92 19:24
راستی مهسا جون کاش روز شمار سن نینی اون بالا بذاری


دکتر شهرزاد
8 خرداد 92 22:25
مامان نازنين صدرا کوچولو از ديدن عکسهائ قشنگ و خوندن بلاگ هائ زيبا و با احساستون خيلئ لذت بردم، برائ خونواده خوبتون آرزوئ سلامتئ و شادئ روزافزون دارم.*****


ممنون خانم دکتر.لطف دارین
انسیه
16 خرداد 92 2:46
قربون اون دستای کوچولوت بشم منصورتشوچیکارکرده شیطونک
فاطی
16 خرداد 92 18:27
وااااااااااااااااااای مهسااااا
اولسن سنی
صدرا رفته رفته شبیه باباش میشه هاااااا
بخداااااا
خدا از چشم زخم دورش کنه


کوووووفت.... میمیری بگی شبیه منه؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد