..

مامان مسافر

1392/2/9 18:25
نویسنده : مهسا عیب پوش
313 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای من

میدونم چند وقته خیلی کم کاری میکنم در مورد وبلاگ تو گل پسرم.

آخه بعد این همه فشار کار خونه و اسباب کشی و ... 2 روز رفتم تهران واسه سفر کاری.

شنبه شب رفتم و سه شنبه صبح یعنی امروز برگشتم.

وای صدرا جون خیلی خسته و داغونم الان.چشمام داره بسته میشه.تنها خوشحالیم اینه که تو فرصت خالی که داشتم واسه تو گل پسرم و بابایی خرید کردم و کادوی روز مادر مامان جون و عزیز رو هم خریدم.

مامانی چند وقته ازت عکس نمیزارم چون دوربین دست خاله مرضیه بود و شنبه بهم داد دوربین رو که منم رفتم تهران.موند سر فرصت کلی ازت عکس بندازم تا بزارم تو وبلاگت خاله ها ببینن.

الان باز اونقدر خسته ام که حال ندارم نوشته رو شکلک بارون کنم.

فدای تو عزیزم بشم که درکم میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عبدالرحمن واویس
9 اردیبهشت 92 18:30
سلام عزیزم خوشحال میشم به ماهم سربزنید ولینکمون کنید پیشاپیش روزتون هم مبارررررررررررک
انسیه
11 اردیبهشت 92 9:47
فدات بشم منم دیروزازمشهداومدم امروزم امتحان دارم دیشب امیرعلی بس که بیدارشدنذاشت بخوابم همچین خستم ساعت 2هم امتحان دارم


الهی بمیرم عزیییییزم.انشالله امتحانتو خوب میدی
انسیه
11 اردیبهشت 92 9:47
حالاسفرکاریت چی بودنگفته بودی


عزیزم من استخدام شرکت محصولات کاله هستم.واسه دوره رفته بودم تهران
انسیه
18 اردیبهشت 92 9:22
کی اونجا استخدام بودی من نمیدونستم چرانگفتی که کارمندی خووووووووووو پس جوجه پیش کیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد