..

من اومدم

1392/2/6 11:01
نویسنده : مهسا عیب پوش
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

خوبی مامانی؟

بالاخره اسباب کشی تموم شد و وقت کردم بیام پای وبلاگ صدرای خوشگلم.

مامانی چی بگم واست از خستگی اسباب کشی و کارهایی که هنوز ناتموم مونده و داره بهم چشمک میزنه و من عمدا خودمو زدم به ندیدن.

فندقم خیلی حرف دارم واسه گفتن از این مدتی که نبودم ولی اگر اجازه بدی همه رو یه جا ننویسم.چون هم یادم نیست همه اتفاقات و هم وقت ندارم یه جا همه رو بنویسم.

مرسی عشقم که اینقدر مهربونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمر
7 اردیبهشت 92 2:40
سلام عسیسسسسم
خونه نو مبارک
کاش بیای سایت دلمان واست
تنگولیده مهربونم
یه دنیا بوس
واسه عزیزترین دوست



فدات شم من.چشم عزیزم.حتما میام
مامان امیررضا
13 اردیبهشت 92 18:42
سلام عزیزدلم خونه ی نو مبارک ایشالا به شادی و خوشی و خرمی. از روی صدرای عزیز ببوس خیلی دلم برات تنگ شده بود.
afiii
14 اردیبهشت 92 15:23
سلاااااااااااااااااااام خانمی ، مبارک باشه خونه جدیدتون ، انشا لا به سلامتی باشه ، صدرای من خوبه ، فداش بشم من که داره سرلاک میخوره ، افرین عزیزم بخور ، که زودی بزرگشی قربون اون لوپای گوگولیت بشم من ، قشنگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد