..

اسباب کشی داریم

1392/1/22 10:30
نویسنده : مهسا عیب پوش
380 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم سلام.

فندق کوچولوی من اومدم تا بگم که داریم اسباب کشی میکنیم و خیلی خیلی سرم شلوغه.واسه همین هم احتمال زیاد تا 10-15 روز نتونم بیام وبلاگت رو آپدیت کنم.چون 10 روز وقت دارم وسایلمون رو بسته بندی کنم و از طرفی هم بابایی یه آژانس تلفنی خریده و از صبح اونجاست و نمیتونه هیچ کمکی کنه.

انشالله ایندفعه از خونه جدیدمون که کوچه پشتی خونه مامان جونینا هستش وبلاگتو آپدیت میکنم.

عاشقتم پسرم.

این 2 تا عکس رو دیروز انداختم ازت پسر نازم.

فدای پسر خوشتیپم بشم من.

 

 

ای بداخلاق

 

فعلا بای بای مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مــآمــآنــے
22 فروردین 92 10:58
ای جونم کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه خونه جدید مبارک باشه به سلامتی اسباب کشی کنید
فاطی
23 فروردین 92 19:04
مهساااااااااااااا الوسن
اوغلون قشح یچلدیپسن هاااااااااااا

خوب بهش برس و تپل مپلش کن من که دختردار شدم دخترمو بیارم پسرتو بخوله


جوزوم اوسته ..... دخترتو خودم میخورم بالام.بوووووووووووووس
alıreza eıbpoosh
24 فروردین 92 19:51
balakhare yad gereftam vaseye to pesay gusmulı chejoorı ye chızı benevısam !!! khoob pesay gusmulı alan ke baladı bekhoonı hatman baladı ke benevısı mage na ? khob gondalı shodıdıge hatman rahnemaı mırı ke mıtoonı fıngılısh bekhoonı mano nemıshnası tazasham baba maman ham az door mıshnasand amma maman barat tozıh mıde ke man kı boodam pesay goochoolı age ın matalebo khoondı va man boodam ke javabesho baram mınevısı age naboodamam maman behet yad mıde tooye face baram payam bezarı



الهی.... عموی گل
عمو جون مطمئن باش صدرا جون از همین الان میدونه که یه عمو اون دور دورا داره که حتی مامانش هم ندیده و دوستتون داره.مثل مامانش که عموی ندیده شو دوست داره.
مامان امیررضا
24 فروردین 92 21:18
برا عسل خاله. نازی
شاه صنم و مامان هانیه
25 فروردین 92 13:50
مهسا جون مطالبتو نمیتونم بخونم با خط میخی چی کار کنم؟



هانیه جون مرورگرتو عوض کن.
ارشیا
25 فروردین 92 16:06
تریپ موهاشو معلومه دو سال دیگه چی میشی بخدا خوشتیپ


آره دیییگههه
خاله اسماء ، فرشته کوچولو
27 فروردین 92 12:12
بهبه خونه نو مبارک به به آژانس نو مبارک ....بابا مرفعین بی درد ....واییییییییییییییییییییییییییییییییییی الهی من فدای این صداری فشن بشم .... الهی جون ..... بابا مامان مهسایی خوب بزرگش کردیا آفرین به این مامان فعال .....بخدا خیلی شرمنده ...نبودم سفر بودم نشد نه آپ کنم نه زیاد سر بزنم.... یکمی هم تنبیه بود آخه خواستم افسانه مامان پریا رو فعالتر کنم واسه اون دیگه آپ نکردم ....خداروظکر دیگه داره فعال میشه ..... زود زود عکسای جیگرمو میزارم ....خخخخخخخخخخ فک کن مهسا دندون دراورده فضول خانم .... فک کنم میخواد زود هم شوهر کنه .....والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...
ببوس اون قند عسل منو ....خدا میدونه که عاشقشمممممممممممممممممممم


مرسی خاله جون.بزرگ شدم دیییییگه.....دیگه وقتشه بیام خواستگاری پریا جون.
نگاری
27 فروردین 92 19:23
سلام من امومدم با کلی خبر اخی امیدوارم که راحت و سریع اسباب کشیت تموم شه
پويا كوچولو
1 اردیبهشت 92 23:37
سلووم حالتون خوبه؟ كمك نمي خواين واسه اسباب كشي؟ تعارف نكنيدا ما همه جوره در خدمتيم با آرزوي لحظه هاي خوش براي شما
مامی ندا
21 اردیبهشت 92 7:07
سلام سلاممممممممم خوبید خوشگلا مامان و پسر ناززززز ای جونم به صدراااااااا چ اقایی شدهههههههههههههه عزیزمممممممممممم ببوسششششششششششش از طرف من میست بودم مهربونمممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد