..

1 ساعت مرخصی

1392/1/12 0:12
نویسنده : مهسا عیب پوش
263 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

از امشب تصمیم گرفتم هر روز 1 ساعت تحویل بابایی بدمت و خودم اصلا کاری نداشته باشم باهاتون.

حتی اگه شیر خواستی یا گریه کردی و حتی تعویض پوشک...همه به عهده بابایی باشه.

اولین تنهاییتون امشب شد.از ساعت 11:45 من پای تلویزیونم و بابایی داره تقلا میکنه تا لالا کنی.الان که

ساعت 12:10 دقیقه شده هنوز نیم ساعت از مرخصیم مونده.

خیلی خوبه که گاهی اوقات ما مامانها استراحت بدیم یه خودمون.فعلا تا 10 روز 1 ساعت دست بابایی

هستی و هر 10 روز یکبار 1 ساعت اضافی میشه به این مدت.

الان انگار خوابت برده رو پای بابایی.

امیدوارم بابایی جا نزنه عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پويا كوچولو
13 فروردین 92 18:56
سلوووووم مهسا خانم حالت خوبه؟ بابا تو ديگه كي هستي؟
انسیه
14 فروردین 92 3:54
خوشبحالت ماکه ازاین شانسانداریماگه اون خواست جابزنه جدی ترشووگرنه مثل شوهرمن تنبل میشه


عزیزم یه ربع زودتر تحویل داد صدرا رو.شوهر منم تنبله والله
انسیه
14 فروردین 92 4:05
چه زودمی خوای شروع کنی غذای کمکی رونه مهسا زودنیستبئس واسه صدرا


نمیدونم دیگه.دکترش گفت
مامانی
20 فروردین 92 2:26
سلام مهربون ،منم اسم پسرم صدرا است خیلی وقت میام بهتون سر میزنم ولینکتون کردم اما شما ما رو قابل ندوستید.


سلام عزیزم.این چه حرفیه فدات شم؟! اخه آدرس وبلاگتون رو ندارم که لینکتون کنم.چون تو قسمت آدرس ذخیره نکردین تا کلیک میکنم نمیاره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد