..

اتاق صدرای مامان آماده شد

1391/10/23 23:37
نویسنده : مهسا عیب پوش
444 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام.خوبی عسلم؟

 

صدرای من بالاخره اتاقت آماده شد.

دیروز خاله آزاده با پسرخاله آیاز و خاله آرزو با پسر خاله مهیار و پسرخاله ماهان اومدن اینجا تا اتاقت رو برای اومدنت آماده کنن.مامان جون و بابا جون هم که طفلی ها چند روزه علاف ما هستن.

همه بسیج شدن و از ساعت 5 شروع کردن تا ساعت 12 شب هم اتاقت تموم شده بود و هم خونه رو تغییر دکوراسیون دادن.

دست همه درد نکنه.

عزیزه دلم هنوز از اتاقت عکس ننداختم چون بعضی چیزهای ریزه میزه رو نخریدیم هنوز.انشالله وقتی همه خریدات تموم شد عکسای حوگشل میگیرم و میزارم تو وبلاگت.

شب که همه رفتن بابایی رفت تو اتاقت و با دقت همه چیزو نگاه کرد و ستاره های شب تاب سقفی رو چسبوند رو سقفت.که خیلی هم ناز شد.بابایی میخواد وقتی رو تختت میخوابی ستاره های روی سقف بهت آرامش بدن تا خوابهای طلایی ببینی.

امروز : با اینکه جمعه بود و اکثر مغازه ها تعطیل بودن ولی هیچ قدرتی نتونست من و مامان جون رو تو خونه نگه داره و زدیم بیرون تا ادامه خریدای گل پسرم رو بکنیم.

مامانی من عاشق خرید کردنم.حتی وقتی رفتیم فروشگاه هونیا تا برات خرید کنم.واسه بابایی و خودم یکی از بازی های فکری رانی پارک رو گرفتم.

شب با بابایی ماکت ماشینهایی که برات خریده بودیم رو درست کردیم.بابایی که شکر خدا فقط نق میزد که اینا چرا چفت نمیشن به هم؟این جاش شله...اون جاش شله... ایرانیه این؟ چرا نمیشه؟ خلاصه فقط نق زد. بابای نق نقو . . .

عزیز دلم 3 شنبه میرم دکتر تا بهم بگه دقیقا چند روز دیگه میای بغلم.

دلم واسه با تو بودن میلرزه.میخوام زودتر بیای پیشم تا خوشبختی من و بابا رو تکمیل کنی.تنها مهره ناقص زندگی ما وجود توست و بس.

 

خدای خوبم پسر گلمون رو سالم بهمون برسون.این تنها خواسته ماست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیدا
18 آذر 91 23:37
سلام صدرا کوشولو آماده شدن اتاق خوشگلت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد