..

عشق یعنی انتظار...انتظاری هرچند سخت...

1391/10/23 23:38
نویسنده : مهسا عیب پوش
344 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم...

پسرم...

عشق زندگیم...

 

8 ماهه منتظر اومدنت هستیم و الان داریم روزشماری میکنیم تا خدا تو رو به ما بده.

انتظارخیلی سخته.انتظار کشیدن برای بغل کردنت,بوسیدنت,بوییدنت...    انتظار روزی که تو چشمات نگاه کنم و خدا رو شکر کنم که تورو به من داد.

روزها نمیگذره.حس میکنم خیلی طول میکشه این ماه آخر.

گاهی وقتا کنجکاو میشم تا بدونم چه شکلی هستی؟شبیه منی یا بابایی؟

فقط از خدا میخوام تو رو سالم بده بغلم.

تو نباشی من میمیرم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کوکی
16 آذر 91 3:44
خدا براتو حفظش کنه ...و باعث افتخار مامان و باباش بشه...

الهی آمین.مرسی
لیدا
16 آذر 91 3:46
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)




مرسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد