..

بازگشت من و پسرم به نی نی وبلاگ

1392/10/29 16:19
نویسنده : مهسا عیب پوش
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم و خاله جونای صدرا

ما برگشتیم.

استرحتمون رو هم کردیم و پر انرژی تر از قبل برگشتیم.

واسم خوشایند بود که دیدم  با وجود اینکه با خیلی از شما ها فقط از

طریق اینترنت ارتباط دارم بازم نگران من و صدرا شدین و نظراتون با

محبت و کمی هم دلشوره عجین شده.

این یعنی اینکه منو دوست میدارید.البته باید هم اینجور باشه.راه دیکه

ای ندارین .ههههههه

عزیزای من جای نگرانی نبود.فقط کمی استراحت میخواستم.یه

زندگی دور از لپ تاپ و اینترنت و نی نی وبلاگ و نی نی سایت.

ولی الان باز اومدم تا از جایی که مونده بودم ادامه بدم.هم به نی نی

وبلاگم که تعهد من به صدراست و هم به نی نی سایت که همه

دوستای گلم رو از اونجا دارم.

ممنون از اینکه همیشه پیش من و صدرا هستید.

بوووووووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارشان
29 دی 92 16:43
سلام به صدرای عزیز و بابا و مامان گلش از اینکه با وبلاگتون آشنا شدم خوشحالم. توی نی نی وبلاگ بودم که یکهو وبتون آپ شد و من رو هوا زدمش خیلی از دیدن وب قشنگت لذت بردم صدرا جون. حتماً لینکت می کنم و تند تند بهت سر می زنم ماچ ماچ
مامان امیررضا
30 دی 92 10:07
سلام عزیزم چه خوش برگشتی خانومی لبات همیشه خندون باشه عزیزم
مهسا عیب پوش
پاسخ
عزیزم مرسی.لطف داری
سمر.مامان پارسا.
1 بهمن 92 8:51
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد