..

پسرم رفته تولد

1392/7/13 18:26
نویسنده : مهسا عیب پوش
213 بازدید
اشتراک گذاری

 

ناز نازه مامان

دیروز تولد 6 سالگیه فرهان جون بود.پسر دوستم خاله روهینا.

اولش دو دل بودم که ببرمت یا نه.

حتی به مامان جون گفته بودم که میبرمت خونشون تا اونجا بمونی.

صبح که داشتی تخم مرغت رو میخوردی کلی برام دلبری کردی و دلم

آب شد و یه لحظه تصمیم گرفتم که ببرمت.

ظهر رفتی خونه مامان جون تا حموم کنی و منم آماده بشم.

وقتی تموم شدم با بابایی اومدیم دنبالت.وااااای چه پسر ناز و

خوشتیپی  شده بودی.

بابایی ما رو رسوند خونه خاله روهینا و خودش رفت تا به کاراش برسه.

پسرم فقط همینو بگم که رو سفیدم کردی.از لحظه ورود آروم و بی

حرکت بغلم نشسته بودی و نگاه میکردی.به آدم ها... به تزئینات تولد

... به نی نی  ها .... خلاصه خیلی پسر ارومی بودی.

قشنگ هم از خودت پذیرائی کردی.موز... شربت .... کیک ... آش دوغ ...

حتی نیم ساعتی هم بغلم خوابیدی.

مامانی ازت ممنونم که عین نی نی های بد گریه نکردی و اصلا اذیتم

نکردی.خوشحالم از اینکه بردمت تولد.

بهم ثابت کردی که پسر خوبی هستی.

بووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ساجده
15 مهر 92 18:05
به گل پسر دوست داشتني كه مامانشو اذيت نكرده و كلي هم خوش گذرونده


پسر من گــــلــــــه
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 21:24
صدرا جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



قربونت خاله جون
الناز
17 مهر 92 14:54
آفرین به صدرا جونی که انقد پسر خوبیه بوس از لپاش
مامان آروین
19 مهر 92 11:03
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی



مرسی خاله جونی بووووووووس
مامان پریسا
19 مهر 92 19:48
افرین به این پسر خوب که مامان هم ازش راضیه... عزیزم نگران نباش. من هم از این نگرانی ها زیاد داشتم ولی بی مورد بود
مامان امیررضا
16 آبان 92 8:52
مهسا جون گل پسریت دیگه بزرگ شده اقا شده اذیتت نمیکنه. ماشالا هزار ماشالا
هیراد و عمه لیلاش
21 آبان 92 12:37
کجایی صدرا جونم ، دلمون برات تنگ شده
انسیه مامان امیرعلی
22 آبان 92 15:08
یعنی نفهمیدی درباغوسبزنشون داده
انسیه مامان امیرعلی
22 آبان 92 15:09
خوووچرامی خواستی بچرونبری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد