..

اولین عید فطر بدون آبا

1392/5/17 22:12
نویسنده : مهسا عیب پوش
319 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه رسم بدی شده رسم جدایی روزگار....

این عید فطر اولین عید فطر بدون وجود آبا ست.

هر سال که برای دستبوسی خونه مامان جون میرفتیم آبا رو هم

میدیدم.میومد تو هال می نشست و از دیدن نوه و نتیجه هاش لذت

میبرد.

امسال چی؟

دلم به عید دیدنی خوش باشه که سر مزارش رفتیم؟ نه... قانع نیستم.

من نمیخوام برای عید دیدنی برم سر مزار مامان بزرگم.عید دیدنی که

نتونم بغلش کنم نمیخوام.عید دیدنی که یه جای شیرینی عید,حلوای

مامان بزرگمو بخورم نمیخوام.

میخوام برم پیشش.بشینم پیشش.بغلش کنم.دستای ترک زده شو رو

ببوسم.دلم هواشو کرده.میخوام ببینمش.

آبا....الینن چوخ ناراحاتام.سن که منه چوخ ایستردین.سن که راضی

المازدین من آغلیام.به نجور الده؟

گورموسن هر گون آغلیرام؟گورموسن یاتاندا آلاهدان سنه گورمخ

ایستیرم؟

 

یوخوما جلمقیده بیلمه چوخ جوریسن؟

نیه هامینین یوخوسونا گتیسن ولی منیم یوخوما گلمیسن؟

مرضیه سید دن سوروشوپ.دی ییپ چون من آغلیرام سن گلمیسن

یوخوما.ولی واللاه اوز الیمده دییر.اورئیم سیخیلیر.گلبیم سانجی چکیر

سنین فیکرینن.اورئیمی داغلییپسان آبا.سن منیم عزیزیمسن.

سنه آند وریرم آلاها اگر منه بیراز ایستیسن بیر دفه یوخوما گل.جولومه

دوشوپسن.

 

آلاه سنه رحمت السین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 16:36
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد

عید سعید فطر بر شما مبارک



پویا کوچولو
19 مرداد 92 12:50
سلووووووووم
عیدتون مبارک
خدا همه رفتگان رو بیامرزه
واقعا جاشون خالیه
با آرزوی لحظه های خوش برای شما


ممنون از لطفتون
مامان امیرمهدی
20 مرداد 92 10:26
عیدتون مبارک خدا مامان بزرگتونو بیامرزه نمیدونستم عمل شدین انشاالله زودی بهتر شین- بوس برا صدرا جیگر
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
21 مرداد 92 7:46
با توجه به عکسی که وبم از قالبت گذاشتم جای قلب و صدارا که عینک زده در اصل بر عکس بود ولی تو قالبت دیدم عنوان وبلاگ میاد توش بر عکسشون کردم... میتونی پشت زمینه قالب رو از تو لینک های روزانه ام قسمت بکگراند بری هر کدومو دوست داری کدش رو کپی کنی تو تنظیماتت تا هم از سادگی در بیاد هم متنوع تر بشه البته تو رنگهای قرمز انتخاب کن که با ترکیب قالب بخونه.. بیش از 200 تا پشت زمینه اونجا هست باااااااااااااااااااای..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد