..

پسرم نی نی شده

1392/3/11 1:05
نویسنده : مهسا عیب پوش
337 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم سلام.خوبی؟

عزیزم,این پست خیلی خنده داره.چون بزرگ بشی کلی واسه این عکست میخندی.

بهت گفته بودم که صورتت رو چنگ میزنی و خونی میکنی.منم که دیدم کوتاه کردن ناخن

و پرت کردن حواس جنابعالی هم  تاثیری در اینکارت نداره مجبورا به یک روش خنده

دار رو آوردم.

 

این دستکش ها مال ست نوزادی بود که مامان جون تو سیسمونیت واست خریده بود.

اونوقت ها لازم نشده بود و بلااستفاده مونده بود تا اینکه به ذهنم رسید که اگر دستکش ها

رو دستت کنم دیگه صورتت رو چنگ نمیزنی و همونطور هم شد.هرچند که مثل نی نی

کوچولوها شده بودی,ولی در عوض صورتت رو چنگ نمیزدی.به قول خانم دکترت

دستکش ها مثل دستکش بوکس شده بود.

الهی فدای مرد بزرگ بشم من.ببخشید دیگه مامانی.مجبور بودم اینکارو بکنم.

 

عاشقتم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شاه صنم و مامان هانیه
11 خرداد 92 11:34
هوراااااااااااااااااااااااااا
بالاخره من یه مطلب خوندم


ای وای خدا.... ههههههه هانیه جون یه صدقه بده.معجزه شده تو تونستی یه پست منو بخونی عزیزم
afiii
11 خرداد 92 18:02
سلام، آفرین مامانی صﺩرا جون، منم از این به بعﺩ همین کارو میکنم، خیییییییلیییی زوﺩ به زوﺩ بلنﺩ میشن


والا دیگه چاره ای نداشتم بخدا.بهترین راه حل بود
معصومه
11 خرداد 92 21:09
واي سلام عاشقت شدم داداشي درسته18سال اذت بزرگترم ولي دوست دارم به وب منم بيا نظريادت نره


مرسی آبجی معصومه.دوست دارم
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 16:04
بوس برای صدرا جونم


مرسی حاله جون
انسیه
16 خرداد 92 2:48
دستکششونینی نینی نینی شده صدراجونی
مامی ندا
16 خرداد 92 3:27
الهی قربونشششششششششش برم مننننننننننننننننننن عزیزمممممممممم نی نی خوردنیه مننننننننننننننننننننننننن


•~ سَـميـا ~•
16 خرداد 92 4:04
جووووون

جیگل ِ این پهلوون پنبه رو برم من

خدا حفظش کنه




فدات شم سمیا جون.
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 13:00
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


ممنون عزیزم.عید شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد