..

الهی فدای تو بشم من

1391/10/25 19:38
نویسنده : مهسا عیب پوش
880 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم ... عشقم.... تنها بهونه من برای زندگی...

گاهی اوقات فکر میکنم همه اینا خوابه و یه روز از خواب بیدار میشم و میبینم تو پیشم نیستی.

دیروز به بابایی گفتم میگن چیزای قشنگ عمرشون کمه و زود تموم میشه.نکنه این خوشبختی ما هم تموم بشه؟

بابایی تو جواب این حرف من یه لبخند خوگشل زد و گفت مطمئن باش خوشبختی ما همیشگیه.

 

ای خدا.... این خوشبختی رو از من نگیر.پسر نازم.... همسر مهربونم... من بدون این دو مرد زندگیم میمیرم.

پسرم من حتی نمیتونم تصور کنم یه روز بدون تو یا بابایی باشم.

من عاشق هر دو شما هستم.

 

ب.ن: پسرم قرمزی بالای چشمت فکرمو خیلی مشغول کرده بود که دکترت گفت طول میکشه درست بشه و همه گفتن از انار خوردن زیاده که وقتی تو شکمم بودی پرخوری کردم تو انار خوردن.دکترت خیالم رو راحت کرد و دیگه نگران نیستم.

 

عشقم صدرا جون تو بغلم خوابید.قربون پیشبند شیری و کثیفت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پويا
25 دی 91 20:12
سلووم صدرا جون قربون تو پسمل ناز چه ناز خوابيدي، الهي خواباي قشنگ ببيني
آرزو
26 دی 91 8:03
وای خدا چه پسمل نازی خدا حفظش کنه بووس
ندا
26 دی 91 8:49
قدم پسر نازتون مبارک باشه . انشاالله در كنار هم ساليان سال با شادی و سلامتی شاهد بالندگيش باشيد و عشقتون جاودانه باشه . صدای آقای همسر خيلی قشنگه. درضمن صدرا جون از آوا من دقيقا 3سال كوچيكتره .البته من خودم تاريخ رو برای پزشكم تعيين كردم. آوا 10/10/88. صدرا جون رو ببوس
ما مان متین ومهدی
27 دی 91 20:51
انشا الله که این خوشبختی همشگیست وخدا شما را برای صدرا جون :وصدرا را برای شما حفظ کند.
درنا(مامان محمدرهام)
29 دی 91 4:14
وااااى مهسا جون چقدر بااحساس و زبان روان واسه پسرت نوشتى.حسوديم شد بايد کم ازت ياد بگيرم واسه قرمزى هم نگران نباش ميره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد