..

مامانی اوف شده پسرم

1391/10/23 23:28
نویسنده : مهسا عیب پوش
543 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم.صدرای مامان. فندق کوچولوی من

چند روزه دندونم درد میکنه عزیزم. چون تو رو تو شکمم دارم نمیتوم دارو بخورم. فقط تحمل میکنم و سعی میکنم صدام در نیاد.

بابایی خیلی ناراحت میشه وقتی میبینه درد میکشم و حتی دعوام میکنه که با وجود درد دندونم چرا شیرینی میخورم تا بدتر بشه دندونم.

بالاخره امروز رفتم پیش دندانپزشک تا ببینه چیکار میتونه بکنه برای درد دندونم. آقای دکتر دندونمو معاینه کرد و گفت چون نی نی تو شکمت داری نمیتونی عکس بندازی و فقط دارو گذاشت تو دندونم.

وااااای... خیلی تلخ بود داروی دندونم.الانم که الانه درد میکنه دندونم.

پسرم ببخشید که وبلاگتو دیر به دیر آپ میکنم. چون درد دندونم حوصله و انرژیمو ازم گرفته و اصلا حال ندارم.

الانم اومدم خونه مامان جون تا کمی نازمو بکشه.

خوشگلم فردا میرم دکتر برای بار آخر.

انشالله با خبرای خوب میام پیشت. یادت نره که خیلی دوست دارم عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله اسماء،فرشته کوچولو
10 دی 91 23:03
وایییییییییییییییییی الهی .... خیلی بده دندون درد .... از قطره دنتول استفاده کم تنها دارویی که واسه دندون درد بارداری منع نداره خواهر منم اینجوری بود ... اونقد این ور اون ور رفتیم که بلاخره دنتول و پیدا کردیم که منع دارویی نداره ... عززم یکمم عسل طبیعی و با دارچین قاطی کن مثه خمیر شه بزار تو دندونت چرک و باد دندون و میکشه ... آخه اون باده بچست باید تحمل کنی گلم ... ایشالا بهتر شی فدات شم ... راستی یه پست برا عکسات گزاشته بودم اما مثکه نیومده ...خیلی توپولو ناز شدی بوسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم.بوووووس
مامان نینی
11 دی 91 8:21
مهسا جون بالاخره زایش کردی یا نه؟
پويا
11 دی 91 16:37
خدا نصيب نكنه درد دندون خدا به شما بده سلامتي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد